Search

اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ چطور امنیت شما را حفظ می‌کند؟

تواناتک: اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱، یک ابزار امنیتی است که با ایجاد یک لایه محافظ، فعالیت‌های شما را در شبکه پنهان می‌کند. در ادامه به بررسی این اپلیکیشن خواهیم پرداخت. 

وقتی به اینترنت وصل می‌شوید، شرکتی که به شما اینترنت ارائه می‌کند می‌تواند ببیند از چه سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی استفاده کرده‌اید؛ حتی اگر آن‌ها رمزگذاری شده باشند! برخی از شرکت‌های اینترنت حتی اطلاعاتتان را به شرکت‌های تبلیغاتی می‌فروشند؛ کاری که نقض حریم خصوصی کاربران به حساب می‌آید.

اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ با رمزگذاری بیش‌تر ترافیک مصرفی شما و تغییراتی که در دی‌ان‌اس ایجاد می‌کند، این امکان را از شرکت‌های ارائه‌کننده اینترنت می‌گیرد. طبق ادعای شرکت سازنده این اپ، با استفاده از آن شما به یک DNS جدید و امن متصل می‌شوید و ضمن این‌که می‌توانید با خیال راحت در اینترنت فعالیت کنید، سرعت اینترنت شما هم  تا ۲۸ درصد افزایش پیدا می‌کند. 

استفاده از این ابزار بسیار آسان است؛ کافی است آن را از مارکت‌های رسمی (گوگل‌پلی و اپل‌استور) دانلود کنید. پس از نصب و اجرای اپلیکیشن اگر می‌خواهید به صورت امن در شبکه باشید کافی است گزینه WARP را در صفحه اصلی فعال کنید. با فعال‌کردن این گزینه فعالیت‌های شما در شبکه از دید شرکت اینترنتی و کسانی که شبکه را زیر نظر دارند، پنهان می‌ماند. 

نکته‌ مهم این‌که اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ به هیچ‌ عنوان امکان مخفی‌سازی آدرس آی‌پی واقعی شما را ندارد و نمی‌تواند یک آدرس آی‌پی جعلی برایتان بسازد. توصیه ما به شما این است که برای پنهان‌کردن آدرس آی‌پی خود حتما از فیلترشکن یا وی‌پی‌ان‌های مطمئن استفاده کنید. 

(برای دریافت فیلترشکن و وی‌پی‌ان‌های امن به بشکن بپیوندید.)