Search

پشتیبانی ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن‌های اندرویدی

تواناتک: ویندوز ۱۱، که به تازگی از آن رونمایی شده است، از اپلیکیشن‌های سیستم‌عامل اندروید نیز حمایت می‌کند. شما می‌توانید اپلیکیشن‌های اندرویدی، که در بازار ویندوز عرضه می‌شوند، را روی سیستم خود نصب و اجرا کنید و از طریق کامپیوتر نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

مایکروسافت با استفاده مارکت یا اپ‌استور آمازون، اپلیکیشن‌های اندرویدی را به ویندوز آورده است. در حقیقت شما می‌توانید اپلیکیشن‌های اندرویدی را با تکنولوژی Intel Bridge روی ویندوز ۱۱ اجرا کنید. 

با این قابلیت این امکان فراهم شده است که شما بسیاری از اپلیکیشن‌های اندرویدی که نسخه ویندوز ندارند را در دسکتاپ یا لپ‌تاپ خود داشته باشید. این قابلیت شباهت بسیاری به قابلیت دانلود اپ‌های آی.او.اس در مک.او.اس دارد. 

مایکروسافت هنوز درباره این‌که از کدام اپلیکیشن‌های اندرویدی در این مارکت پشتیبانی می‌شود، اطلاعات دقیقی ارائه نکرده و تنها در رویداد خود به دو اپلیکیشن تیک‌تاک و اسنپ‌چت اشاره کرده است. 

شما پیش از این برای اجرای اپ‌های اندرویدی در ویندوز، به شبیه‌ساز‌های اندرویدی نیاز داشتید اما این امکان جدید ویندوز ۱۱، شما را از این شبیه‌سازها بی‌نیاز کرده است. تنها کافی است به اپ‌استور مراجعه کرده و اپ مورد نظر را دانلود و اجرا کنید. 

شما در ویندوز ۱۱ می‌توانید از این قابلیت کاربردی استفاده کنید.