Search

بازیابی فایل‌ها در اندروید با Dumpster

 

تواناتک: در این مقاله با معرفی اپلیکیشن Dumpster به این می‌پردازیم که اگر چنانچه به صورت تصادفی در سیستم اندروید فایلی را پاک کردید، نباید نگران باشید زیرا می‌توانید با این اپلیکیشن آن را بازیابی کنید. 

اپلیکیشن Dumpster در اندروید دقیقا عملکردی مانند Recycle Bin در ویندوز دارد. تمامی فایل‌های حذف‌شده چون ویدیو، فایل‌های‌ صوتی، اپلیکیشن‌ها، عکس و اسناد را می‌توانید پس از حذف، با این اپلیکیشن بازیابی کنید. در حقیقت فایل‌های حذف‌شده به این اپلیکیشن منتقل می‌شوند و شما امکان دسترسی و بازیابی آن‌ها را در آن خواهید داشت.

این اپلیکیشن دارای دو نسخه پولی و رایگان است، کافی است آن را از گوگل‌پلی دانلود کنید. زمانی که اپ را برای بار اول اجرا می‌کنید، در صفحه‌ای به شما نشان می‌دهد که می‌توانید نسخه پولی را خریداری کنید، یا از شما می‌خواهد در بالا سمت راست گزینه ضربدر را بزنید و از نسخه رایگان استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که نسخه رایگان به شما تبلیغات نمایش می‌دهد. 

پس از نصب برنامه، در قسمت تنظیمات به بخش Recycle Settings بروید ومطمئن شوید که همه موارد فعال است. 

پس از اینکه این برنامه دستگاه شما را اسکن کند، در قسمت Deep Scan لیست فایل‌هایی را که امکان بازیابی‌شان را دارید، خواهید دید. کافی است فایل را باز کنید و Restore را بزنید تا فایل با موفقیت بازیابی شود.  

کارشناسان تواناتک توصیه می‌کنند که اگر به دنبال اپلیکیشنی ساده‌ برای بازیابی فایل‌هایی که به صورت تصادفی پاک می‌شوند هستید، از اپ Dumpster استفاده کنید.