Search

روش حذف عکس یا ویدیو موجود در پست اسلایدی اینستاگرام

تواناتک: اینستاگرام، شبکه اجتماعی عکس و ویدیو محوری است که کاربران زیادی روزانه محتوای گوناگونی را با فرمت‌های مختلف در آن منتشر می‌کنند. یکی از این فرمت‌ها، آپلود عکس و ویدیو به صورت اسلاید‌شو است. در این مقاله به معرفی قابلیت جدید اینستاگرام مبنی بر حذف عکس‌ها و ویدیوهای اسلایدی می‌پردازیم و نحوه انجام آن را بررسی می‌کنیم.

پست‌هایی که با فرمت اسلایدشو در اینستاگرام منتشر می‌شوند، حاوی چند عکس و ویدیو هستند. پیش از این به این صورت بود که اگر می‌خواستید، یکی از عکس‌ها یا ویدیو‌های اسلایدشوها را حذف کنید، می‌بایست کل پست را پاک کرده و دوباره بدون آن عکس یا ویدیو آپلود کنید، اما اینستاگرام در آپدیت جدید این مشکل را حل کرده است. 

شما در آپدیت جدید اینستاگرام می‌توانید عکس‌ها یا ویدیو‌های موجود در اسلایدشو را بدون اینکه نیاز به حذف کلی پست باشد، پاک کنید. برای این کار ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را به آخرین ورژن موجود، به‌روزرسانی کنید. سپس یکی از پست‌ها با فرمت اسلاید‌شو را انتخاب کنید و روی علامت سه‌نقطه در بالا و سمت راست بزنید. خواهید دید که بالای هر عکس یا ویدیو، یک آیکون سطل زباله وجود دارد. کافی است روی آن بزنید تا آن عکس یا ویدیو از اسلایدشوی شما حذف شود. 

نکته قابل توجه این است که این قابلیت در حال حاضر فقط در ای‌او‌اس قابل استفاده است ولی بدون‌شک به‌زودی کاربران اندروید هم از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.