Search

معرفی فیلترشکن امن و رایگان SuperVPN در بشکن

تواناتک: یکی از سرویس‌های تواناتک برای همراهان، انتشار فیلترشکن‌های امن و مناسب است. شما با ارسال یک ایمیل رایگان به آدرس beshkan@tavaana.org می‌توانید آخرین نسخه از فیلترشکن‌های رایگان و امن را دریافت نمایید. راه‌دیگری هم برای دریافت فیلترشکن‌ها، موجود است، شما می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام بشکن، لینک دانلود کلیه فیلترشکن‌ها را دریافت نمایید.

در این مقاله آموزشی می‌خواهیم یکی از وی‌پی‌ان‌های جدید بشکن به‌نام Super VPN  را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن Super VPN، وی‌پی‌ان مناسبی برای سیستم‌عامل اندروید است، که به شما اجازه وب‌گردی آزاد را می‌دهد. شما با استفاده از این وی‌پی‌ان می‌توانید فیلترینگ را دور بزنید و آزادانه وب‌گردی کنید.

این وی‌پی‌ان ویژگی‌های زیادی دارد که می‌توان به بارزترین آنها که امنیت و رایگان بودن آن است، اشاره کرد. سوپر وی‌پی‌ان محدودیت زمانی و حجمی برای استفاده ندارد.

این وی‌پی‌ان کلیه ترافیک مصرفی شما را رمزگذاری می‌کند و شما می‌توانید به صورت امن و ناشناس توسط آن وب‌گردی کنید. سوپر وی‌پی‌ان برای رمزگذاری ترافیک مصرفی شما از پروتکل اوپن وی‌پی‌ان استفاده می‌کند.

برای استفاده از این وی‌پی‌ان، نیاز به هیچ‌گونه ثبت‌نام و ساختن اکانت ندارید. شما به سادگی می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات خاصی می‌توانید از این وی‌پی‌ان استفاده نمایید.

این وی‌پی‌ان سرعت بسیار مناسبی دارد و شما می‌توانید به سرور‌‌های این وی‌پی‌ان در کشورهای مختلف (USA, UK, Japan, Singapore, Germany, Australia,France,Netherlands,Canada, India) بسادگی و با سرعت مناسب متصل شوید. ضمنا این وی‌پی‌ان با اینترنت‌های وایرلس و تلفن همراه سازگار است.

برای استفاده از این وی‌پی‌ان کافی است در گام نخست به گوگل‌پلی برای دانلود اپلیکیشن مراجعه کنید. پس از اجرای اپلیکیشن می‌توانید سرور کشور مورد نظر را انتخاب کنید و پس از آن بر روی Tap to connect بزنید، تا پس از مدت کوتاهی ارتباط شما با سرور کشور مورد نظر وصل شود. برای قطع کردن این وی‌پی‌ان هم کافی است بر روی Tap to Disconnect بزنید.

 

 . 

اگر در اندروید به دنبال وی‌پی‌ان سبک، رایگان، امن و پرسرعت هستید، استفاده از  Super VPN را به شما پیشنهاد می‌کنیم