Search

چگونه مشکل اتصال پروکسی در تلگرام را حل کنیم؟

تواناتک: یکی از روش‌های دسترسی به تلگرام در ایران، استفاده از پروکسی است. ما در «تواناتک» و «بشکن» به صورت روزانه برای کاربران پروکسی ارسال می‌کنیم. پروکسی‌ها در کانال‌های تلگرام گذاشته می‌شود و برای کاربرانی که در خبرنامه بشکن عضو هستند، به صورت ایمیل ارسال می‌شود.

 کاربرانی که پروکسی‌ها را از طریق ایمیل دریافت می‌کنند، به ما گزارش داده‌اند که برخی از پروکسی‌های ارسالی درست کار نمی‌کنند، به همین دلیل در این مقاله به این می‌پردازیم که چگونه این مشکل را حل کنید.

به ما گزارش شده است که وقتی روی لینک‌ پروکسی‌ها زده می‌شود، به تلگرام نمی‌رود و پروکسی باز نمی‌شود، بلکه مرورگر صفحه دیگری را با پیام خطا باز می‌کند. این به این معنی نیست که پروکسی‌ها کار نمی‌کنند.

برای رفع این مشکل در تنظیمات اندروید به قسمت Applications بروید و اپ تلگرام را باز کنید، وارد بخش Set as default شوید و گزینه Open Supported Links را فعال کنید. سپس به بخش Supported Web Address بروید و همه گزینه‌ها را در این صفحه فعال کنید. 

 

  

با اعمال این تنظیمات دوباره روی لینک‌های پروکسی‌ که ارسال‌شده بزنید، خواهید دید که اپ‌ تلگرام برای شما باز می‌شود و مشخصات پروکسی نمایش داده می‌شود و می‌توانید با موفقیت به آن وصل شوید. 

روش دیگری هم هست که نیازی به اعمال هیچ تغییراتی به این شکل نیست، برای این کار کافی است کلیه لیست پروکسی‌هایی که در ایمیل دریافت می‌کنید را کپی کنید و در Saved Message تلگرام پیست کنید و از آنجا پروکسی‌ها را در داخل خود محیط تلگرام بدون مشکل اجرا کنید.