Search

Vivaldi، مرورگری امن و سریع

تواناتک: استفاده از یک مرورگر امن و مناسب به کیفیت وب‌گردی شما کمک شایانی می‌کند چرا که با امکاناتی که خود مرورگر در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیاری از دسترسی‌ها برایتان سریع‌تر و دقیق‌تر می‌شود. در همین راستا در این مقاله به معرفی مرورگر Vivaldi می‌پردازیم.

Vivaldi یک مرورگر سریع، امن و قابل تنظیم برای نیازهای شما است مرورگری که قابلیت‌های امنیتی مناسبی برای حفاظت از حریم خصوصی شما عرضه می‌کند.

این مرورگر امکان خصوصی‌سازی مرورگر را بر اساس اولویت‌ها و نیاز‌های شما به شما می‌دهد؛ بسیار سبک است و سرعت آن به نسبت سایر مرورگرها به صورت قابل ملاحظه‌ای بالا است.

مرورگر Vivaldi فعالیت‌های شما را ردیابی نمی‌کند و قابلیت استفاده از تب‌ خصوصیِ آن این امکان را به شما می‌دهد که جستجوها، لینک‌ها، سایت‌های بازدیدشده، کوکی‌ها و فایل‌های موقت حاصل از فعالیت شما، ذخیره نشود.

همانطور که می‌دانید، پاپ‌آپ‌ها و تبلیغات از مواردی هستند که هنگام وب‌گردی با آن مواجه می‌شوید و شما را خسته می‌کنند اما شما با استفاده از این مرورگر می‌توانید از شر تبلیغاتی که به حریم خصوصی شما آسیب می‌رسانند، خلاص شوید. Vivaldi به هیچ یک از سایت‌های تبلیغاتی اجازه دنبال‌کردن فعالیت‌ها و جمع‌آوری اطلاعات شما را نمی‌دهد. همه این قابلیت‌ها در ساختار داخلی این مرورگر هستند و نیازی به نصب‌کردن افزونه‌ها نیست.

سایر قابلیت‌‌های کاربردی مرورگر Vivaldi:

امکان همگام‌سازی اطلاعات مرورگر
مسدود‌کردن تبلیغات داخلی یا پاپ‌آپ‌ها
ذخیره صفحات
وجود صفحات اصلی با میانبرهای شخصی
مسدودکننده ردیابی برای حفاظت از حریم شخصی
قابلیت یادداشت‌برداری
تب‌های خصوصی در حالت ناشناس
پشتیبانی از حالت تاریک
مدیریت بوک‌مارک‌ها
اسکنر کد QR
پشتیبانی از مدیریت دانلود خارجی
امکان بازیابی تب‌های بسته‌شده
پشتیبانی از زبان‌های مختلف
مدیریت دانلود
حذف خودکار داده‌های مرورگر هنگام خروج
محافظت از حریم شخصی در برابر نشت اطلاعات WebRTC
پشتیبانی از سیستم‌ عامل اندروید، ویندوز، مک و لینوکس (برای دانلود نسخه مورد نظر به سایت رسمی Vivaldi مراجعه کنید.)