Search

روش انتقال تاریخچه ‌گفت‌وگوها از واتس‌اپ به تلگرام

 

تواناتک: چگونه به سادگی و بدون دردسر، می‌توانیم تاریخچه چت‌های شخصی و گروهی‌ خود را به همراه با فایل‌های ضمیمه آن، از واتس‌اپ به تلگرام منتقل کنیم. در این مقاله روش انجام این کار را در دو سیستم عامل اندروید و آی‌.‌او‌.اس به طور جداگانه توضیح می‌دهیم.

آی‌.او‌.اس

برای استفاده از این قابلیت در آی.او.اس، در اپلیکیشن واتس‌اپ، پنجره چت یا گروه موردنظرتان را باز کنید و روی اسم گروه یا مخاطب بزنید. سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود، گزینه Export Chat را بزنید؛ در همین مرحله از شما سوال می‌شود که آیا تنها چت‌ها منتقل شود یا چت‌ها به همراه محتوای تصویری آن؟ پس از انتخاب گزینه موردنظر، می‌بایست کمی منتظر بمانید. در مرحله بعد اپ تلگرام را انتخاب کنید و صبر کنید تا تلگرام برایتان باز شود سپس نام مخاطب یا گروه مورد نظر را انتخاب کنید و روی گزینه Import بزنید. در پایان نیز پس از انتقال تاریخچه چت، Done را بزنید. تاریخچه چت‌های واتس‌اپ‌ را در تلگرام به گونه‌ای که در تصاویر آمده است، خواهید دید.

اندروید

در سیستم اندروید نیز انتقال تاریخچه چت از واتساپ به تلگرام به همان شکل است که در آی‌.او‌.اس انجام می‌شود با این تفاوت که وقتی در واتس‌اپ، پنجره چت مورد نظر را باز کردید، می‌بایست روی علامت سه‌نقطه بالا سمت راست بزنید، سپس در قسمت More گزینه Export Chat را انتخاب کنید. 

در مرحله بعد نیز تلگرام را انتخاب کنید و پس از بازشدن اپ تلگرام، نام مخاطب یا گروه مورد نظر را انتخاب کنید و پس از انتقال تاریخچه چت نیز در پایان روی گزینه Done بزنید.