Search

اضافه شدن گزینه Watch Later به قسمت نوتیفیکیشن اپلیکیشن یوتیوب

یوتیوب، یکی از شبکه‌های معروف و محبوب اشتراک‌گذازی ویدیو‌ها است، که کاربران زیادی روزانه برای مشاهده ویدیو‌های مختلف از این شبکه استفاده می‌کنند. سال گذشته گوگل، قابلیتی را به اپلیکیشن یوتیوب اضافه کرد که وقتی یکی از کانال‌های مورد نظر شما ویدیویی را بارگذاری می‌کرد، برای شما نوتیفیکیشن به همراه زنگ می‌آمد، و شما از آپلود ویدیوی جدید مطلع می‌شدید، و می‌توانستید با انتخاب گزینه تماشای آنی، در همان زمان ویدیو جدید را ببینید.

اما اکنون در به‌روزرسانی که جدیدا منتشر خواهد شد، وقتی شما نوتیفیکیشن مبنی بر ارسال ویدیو در یکی از کانال‌های مورد نظر خود دریافت می‌کنید، در نوتیفیکیشن گزینه Watch Later یا بعدا می‌بینم قرار گرفته است، که با انتخاب آن، این ویدیو به لیست ویدیو‌های موجود در بخش Watch Later اضافه خواهد شد. شما در مواقعی که نمی‌خواهید ویدیو رو ببینید، از این به بعد می‌توانید از گزینه Watch Later استفاده کنید.

این قابلیت جدید در نوتیفیکیشن یوتیوب بسیار کاربردی است، چرا که از باز و بسته شدن مدام اپلیکیشن جلوگیری می‌کند. به طور کلی اگر تمایلی به دریافت نوتیفیکیشن در اپلیکیشن یوتیوب ندارید، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات این اپلیکیشن ، دریافت نوتیفیکیشن را متوقف سازید.

این قابلیت در یک به‌روزرسانی، به صورت خودکار به اپلیکیشن یوتیوب شما به‌زودی اضافه خواهد شد.  

نظر شما در مورد این قابلیت جدید در قسمت نوتیفیکیشن یوتیوب چیست؟ به نظر قابلیت کاربردی است.

منبع