Search

افزایش ظرفیت گروه‌ها به ۵ هزار عضو در نسخه جدید تلگرام

تلگرام، یکی از پیام‌رسان‌های محبوب و پرطرفدار در میان کاربران دنیای مجازی است. کاربران با استفاده از تلگرام امکان ارسال پیام و محتوا و عضویت در گروه‌ها و کانال‌های مختلف را دارند. تلگرام اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کرده است و در این نسخه تغییراتی را در خصوص تعداد اعضای گروه‌ها اعمال کرده است.

در ابتدا گروه‌های تلگرام امکان داشتن تنها ۲۰۰ عضو را داشتند. در سال گذشته تلگرام با اعمال تغییراتی این عدد را به هزار کاربر افزایش داد. اکنون تلگرام در آخرین به‌روزرسانی خود، به مدیران گروه‌ها امکان داشتن ۵ هزار عضو در گروه را می‌دهد. در سال گذشته هنگامی که تلگرام تعداد اعضای گروه را به هزار عضو افزایش داد، نام این گروه‌ها را “Supergroups” نامید. پیش از این، اعضای گروه باید به ۲۰۰ عضو می‌رسید تا مدیر گروه می‌توانست گروه را به “Supergroups” تبدیل کند. اکنون در آخرین نسخه تلگرام، این محدودیت برداشته شده است و هر زمان که مدیر گروه بخواهد می‌تواند گروه را به “Supergroups” تبدیل کند.

از دیگر ویژگی‌های کاربردی که در این نسخه برای “Supergroups” اعمال شده است، امکان “Pin” کردن پیام‌ها توسط مدیران گروه است. مدیران گروه می‌توانند پیام‌های مهم را در بالای گروه قرار دهند، به طوری که مدام جلوی چشم کاربر باشد، آن را مطالعه کند و یا اگر لینک است، به لینک مراجعه کند.

در این نسخه اختیارات بیش‌تری در اختیار مدیران “Supergroups” قرار گرفته است. با این قابلیت‌ها مدیران گروه می‌توانند مدیریت و کنترل بیش‌تری بر روی گروه و محتوای گروه داشته باشند. امکان حذف پیام‌های کاربران برای مدیران گروه ساده‌تر شده است و به‌سادگی‌ می‌توانند کلیه پیام‌های ارسالی یک نفر را حذف کنند.

با مراجعه به مارکت‌های رسمی، اپلیکیشن تلگرام دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید.

منبع

 

 

 

(با کلیک بر روی هر بخش می‌توانید به مطلب مورد نظر دسترسی پیدا کنید)