Search

افزونه مسدودکننده تبلیغات در مرورگر Internet سامسونگ

“Internet”، مرورگر پیش‌فرض دستگاه‌های سامسونگ است. مرورگر “Internet” سامسونگ، به کاربران اجازه نصب ابزارهای جانبی را برای مسدود کردن تبلیغات موجود در وب‌سایت‌ها می‌دهد.

زمانی که شما در هنگام وب‌گردی از مسدودکننده تبلیغات استفاده نمی‌کنید، با ورود به یک سایت چندین پنجره برای شما باز می‌شود، و یا فیلم تبلیغاتی اجرا می‌شود. همه این‌ها باعث کاهش سرعت اینترنت شما، و افزایش ترافیک مصرفی اینترنت یا افزایش مصرف دیتای اینترنت گوشی شما می‌شوند. استفاده از مسدودکننده تبلیغات سبب افزایش سرعت و کاهش مصرف دیتای اینترنت به این مشکل کمک می‌کند.

استفاده از ابزارهای مسدودکننده در پلتفرم اندروید، به سادگی نصب یک افزونه بر روی مرورگر نیست. مرورگر پیش‌فرض اکثر محصولاتی که از پلتفرم اندروید پشتیبانی می‌کنند، گوگل کروم است و در گوشی‌های سامسونگ مرورگر “Internet” سامسونگ است که آن‌ها از افزونه‌های مسدودکننده تبلیغات پشتیبانی نمی‌کردند.

البته پلتفرم اندروید دارای اپلیکیشن‌های ثالث زیادی‌ست که اگر برای وب‌گردی از این مرورگر‌ها استفاده کنید، برخی از آن‌ها تبلیغات را برای شما مسدود می‌کنند. با مرورگرهای برتر پلتفرم اندروید آشنا شوید.

اکنون نخستین مسدودکننده تبلیغات برای مرورگر “Internet” سامسونگ به نام “Adblock Fast” عرضه شده است. این افزونه اوپن‌سورس و کاملا رایگان است. شرکت سامسونگ مدعی است که استفاده از افزونه سرعت بارگذاری صفحات وب را افزایش می‌دهد و زمان لود شدن را هم تا ۵۱ درصد کاهش می‌دهد. اکنون کاربران سامسونگ می‌توانند این افزونه را از طریق گوگل‌‌پلی برای نسخه 4.0 مرورگر “Internet” سامسونگ دانلود کنند.

اکنون باید ببینیم عرضه این افزونه برای مرورگر “Internet” سامسونگ باعث می‌شود که کاربران دستگاه‌های سامسونگ که کروم استفاده می‌کردند، شروع به استفاده از این مرورگر کنند یا خیر.

اگر از کاربران دستگاه‌های سامسونگ هستید، ترجیح می‌دهید از مرورگر کروم استفاده کنید یا مرورگر “Internet” سامسونگ؟

در مورد نحوه مسدود کردن تبلیغات در سایت تواناتک بیش‌تر بخوانید.

منبع