Search

امکان اشتراک‌گذاری ویدیو در اپلیکیشن Moments فیس‌بوک

فیس‌بوک، غول شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن “Moments” را با هدف آسان‌تر کردن اشتراک‌گذاری تصاویر برای کابران فیس‌بوک در سال گذشته عرضه کرد. فیس بوک به‌تازگی این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کرده و قابلیت جدید و کاربردی‌ای را به آن اضافه کرده است. در این به‌روزرسانی کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک می‌توانند ویدیو‌ها را هم مانند عکس‌ها با روش خیلی ساده برای دوستان خود به اشتراک بگذارند. در مورد اپلیکیشن “Moments” در این لینک در سایت تواناتک بیشتر بخوانید.

اپلیکیشن “Moments”، از قابلیت تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند، عکس‌های موجود در گالری عکس دستگاه شما را اسکن می‌کند، و در عکس‌هایی که دوستان شما هستند، چهره آن‌ها را شناسایی می‌کند. شما می‌توانید این عکس‌ها را برچسب‌گذاری کنید و با دوستانتان که در عکس‌ها چهره آن‌ها شناسایی شده، به صورت خودکار به اشتراک بگذارید.

 

قابلیت تشخیص چهره در اپلیکیشن “Moments”، توسط فیس‌بوک توسعه‌ یافته است. این قابلیت هنوز برای اشتراک‌گذاری ویدیو‌ها قابل استفاده نیست، و شما باید به صورت دستی دوستان خود را تگ کنید.

فیس‌بوک فعالیت‌های زیادی را برای جلب توجه کاربران به اپلیکیشن “Moments” می‌کند. برای مثال تبلیغات این اپلیکیشن را در فید خبری کاربران قرار داده است، و یا در اپلیکیشن اختصاصی خود، گزینه همگام‌سازی تصاویر را با لینکی به این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس جایگزین کرده است. هدف فیس‌بوک جلب توجه کاربران و استفاده آن‌ها از این اپلیکیشن کاربردی اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو است. مدیران فیس‌بوک تلاش‌ها و فعالیت‌های خود را در این زمینه اثربخش می‌دانند.

“Moments” برای دو پلتفرم اندروید و “iOS” منتشر شده است و تاکنون کاربران برای اشتراک‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیون عکس از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند.