Search

امکان تگ کردن اشخاص در ویدیو‌ها به‌زودی در فیس‌بوک

فیس‌بوک، یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار و محبوب است که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا در این شبکه اجتماعی عضو هستند و با دوستان و آشنایان خود در ارتباط هستند.

مدتی است که به دلیل وجود سایر شبکه‌های اجتماعی جدیدتر، کاربران از فیس‌بوک کمتر استفاده می‌کنند. بنیان‌گذار فیس‌بوک اما در هر به‌روزرسانی در تلاش است با افزودن قابلیت جدید و کاربردی توجه کاربران را دوباره به این شبکه اجتماعی جلب کند.

اگر خبر‌ها را در تواناتک دنبال کنید، قطعا مشاهده کردید فیس‌بوک اخیرا تغییرات زیاد و کاربردی را در بخش مسنجر خود اعمال کرده است، چرا که امروزه استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بسیار زیاد شده است و رقابت در میان اپلیکیشن‌های پیام‌رسان بسیار بالا رفته است. اما حالا نوبت به ویدیو‌ها رسیده است، با توجه به انتشار زیاد پست‌های ویدیویی در فیس‌بوک، اکنون فیس‌بوک در این بخش تمرکز کرده است و در حال طراحی قابلیت‌های جدیدی برای این قسمت است. فیس‌بوک تصمیم دارد با استفاده از هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص خودکار چهره را در ویدیو‌ها راه‌اندازی کند.  در کنفرانس F8 این موضوع مطرح شد و تیمی مشغول کار بر روی این قابلیت هستند. در حقیقت فیس‌بوک امکان تگ کردن افراد در ویدیو‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد و همچنین قابلیت جستجو افرادی که با آنها فیلم را به اشتراک گذاشته‌اید را هم اضافه خواهد کرد.

فیس‌بوک زمانی را برای انتشار این قابلیت در بخش ویدیو‌ها مشخص نکرده است. قطعا در آینده نزدیک در این زمینه بیشتر اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

نظر شما در خصوص این تغییرات جدید در بخش‌ ویدیو‌های فیس‌بوک چیست؟