Search

امکان ترجمه نوشته‌های درون عکس در مترجم مایکروسافت

اپلیکیشن Microsoft Translator، اپلیکیشن مترجم شرکت مایکروسافت است که امکان ترجمه متون را از زبان‌های مختلف به زبان انگلیسی و فارسی برای شما فراهم می‌کند. شما همچنین امکان صحبت کردن با این اپلیکیشن برای ترجمه صحبت‌های خود به زبان‌های دیگر هم دارید. این اپلیکیشن از زبان‌های مختلفی چون فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، کره‌ای، ژاپنی، فارسی و… پشتیبانی می‌کند. چند وقت پیش هم مایکروسافت خبری را منتشر کرد که مبنی بر آن شما می‌توانید در حالت آفلاین هم از این سرویس ترجمه استفاده نمایید. در مورد استفاده از این قابلیت در این لینک بیشتر بخوانید.

پیش از این گوگل تنها سرویس ترجمه بود که می‌توانست نوشته‌های درون عکس را ترجمه کند، اما اکنون مایکروسافت هم این قابلیت را به سرویس ترجمه خود اضافه کرد. مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی را برای اپلیکیشن مترجم خود در پلتفرم اندروید منتشر کرده است، که در این به‌روزرسانی قابلیت ترجمه متون درون عکس به این اپلیکیشن ترحمه اضافه شده است.

برای استفاده از این قابلیت باید وارد اپلیکیشن Microsoft Translator، شوید، دوربین خود را مقابل عکس بگیرید، پس از آن اپلیکیشن نوشته‌های درون تصویر را به ۲۱ زبان زنده دنیا برای شما ترجمه می‌کند. گزینه جدیدی در نسخه جدید تعبیه شده است این گزینه امکان  تشخیص خودکار زبان متن را برای شما فراهم می‌کند و کار را برای شما آسان می‌کند اگر زبان نوشته درون تصویر را تشخیص نمی‌دهید.

قابلیت جدید دیگر که در این نسخه اضافه شده است، امکان استفاده از مترجم درون اپلیکیشن‌های دیگر است. وقتی درون اپلیکیشنی مشغول کار هستید و نیاز به ترجمه دارید دیگر نیاز به خروج از آن نیست، درون همان اپلیکیشن می‌توانید از  Microsoft Translator برای ترجمه متون استفاده کنید.

مایکروسافت اعلام کرده است قابلیت‌های جدید تاکنون در اختیار کلیه کاربران اندرویدی اپلیکیشن ترجمه ما قرار نگرفته است. اما به‌زودی به‌روزسانی در اختیار شما قرار می‌گیرد که شما می‌توانید با اپدیت اپلیکیشن خود از این قابلیت‌ها بهره‌مند شوید.