Search

انتشار نسخه نهایی سرویس Skype Translator توسط مایکروسافت

مایکروسافت سرانجام نسخه نهایی سرویس Skype Translator را منتشر کرد. حدود یک سال پیش بود نسخه آزمایش سرویس Skype Translator به کمک مترجم مایکروسافت منتشر شد، در این سرویس اسکایپ قادر است در حین مکالمات ویدیویی با زبان‌های مختلف، این زبان‌ها را برای کاربران به زبان دلخواه ترجمه کند. اسکایپ در این سرویس قابلیت ترجمه زبان‌های چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی را دارد. اکنون این سرویس نهایی شده و در اختیار کاربران ویندوز قرار گرفته است.

اسکایپ طی پستی در وبلاگ خود، ترجمه زبان فرانسه به انگلیسی بیشترین استفاده در این سرویس را داشته است در حالی که در سطح بین‌الملل، بیشترین مکالمات در آن از زبان آلمانی به غنایی انجام گرفته است. اسکایپ به غیر از این سرویس مترجم ویدیویی، دارای یک سرویس مترجم متنی است که قابلیت ترجمه ۵۰ زبان به یکدیگر را دارد.

برای استفاده از این سرویس اسکایپ، کاربران ویندوز در گام نخست باید اپلیکیشن اسکایپ خود را به‌روزرسانی کنند و پس از آن بر روی علامت کره‌زمین در بالا سمت راست اپلیکیشن بروید و از این سرویس استفاده کنید. در حال حاضر این سرویس تنها در اختیار کاربران ویندوز قرار گرفته است و به‌زودی برای سایر پلتفرم‌ها هم منتشر خواهد شد.

همچنین در هفته گذشته اسکایپ از فعال شدن سرویس مکالمه ویدیویی گروهی در پلتفرم‌های اندروید، ویندوزفون و  iOS خبر داد. این سرویس به‌زودی برای شما فعال خواهد شد. همچنین مایکروسافت خبر از تعامل اپلیکیشن اسکایپ با ابزار چت و گفتگو Slack داد و از این پس کاربران در محیط Slack می‌توانند به برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی از طریق اسکایپ بپردازند.

اسکایپ در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد که آنها روزانه بیش از ۲ میلیارد دقیقه با هم مکالمه تصویری برقرار می‌کنند.

به‌زودی منتظر سرویس‌های جدید در اپلیکیشن اسکایپ باشید و نظر خود را در مورد سرویس‌های جدید فیس‌بوک با تواناتک به اشتراک بگذارید.

منبع