Search

اپل نیمه مارچ با محصولات جدیدی می‌آید

بالاخره تاریخ نهایی رونمایی از محصولات جدید اپل مشخص شد. براساس اخبار منتشر شده آیفون جدید 5se که به تازگی در سایت تواناتک نیز به معرفی آن پرداختیم، ۱۵ مارچ رونمایی می‌شود. این مدل از گوشی نسخه به‌روز شده آیفون ۵اس با سایز ۴ اینچی است.

دیگر محصول اپل در ایونت نیمه مارچ آی‌پد ایر۳ است. این مدل از آی‌پد قرار است که ویژگی‌های آی‌پد پرو مثل اسپیکر با کیفیت‌تر و درگاه هوشمند یا “Smart Connector” را در برداشته باشد که قابلیت استفاده متعددی پیدا می‌کند. به‌روزرسانی جدید در راه، اولین آپدیت اپل بر روی تبلت‌های ۹.۷ اینچی از زمان آی‌پد ایر۲ در اکتبر ۲۰۱۴ است.

اپل همچنین در نظر دارد بندهای جدید اسپورت و رنگی برای ساعت‌های اپل عرضه کند که شامل کارهایی از دو مارک هرمس و میلانس لوپ می‌شود. گرچه نسل جدید ساعت‌های اپل قرار است در تاریخ سپتامبر ۲۰۱۶ به بازار عرضه شوند.

در مورد آیفون جدید و کوچکی که به بازار می‌آید باید توضیح دهیم که این نسخه احتمالا ویژگی لمس سه‌بعدی آیفون‌های ۶ اس و ۶اس‌پلاس را دربر نخواهد داشت. گوشی جدید شامل چیپ “A9″، دوربین عقب و جلوی باکیفیت‌تر و امکان پرداخت با اپل‌پی است. قیمت آن نیز حدود ۴۵۰ دلار برای نسخه ۱۶  گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

 

تاریخ مشخص شده از طریق وب‌سایت معتبر 9to5Mac اعلام شده است و به نظر نمی‌رسد تغییر دوباره‌ای داشته باشد.