Search

اپل‌موزیک با قابلیت‌های بیش‌تر از iOS در اندروید به‌روزرسانی شد

اپل‌موزیک، سرویس موزیک شرکت اپل است که در ابتدا در پلتفرم “iOS” منتشر شده بود و پس از آن در نوامبر سال گذشته، اپل این سرویس را در اختیار کابران پلتفرم اندروید هم قرار داد.

شرکت اپل، اکنون اپلیکیشن اپل‌‌موزیک را در پلتفرم اندروید، با قابلیت‌های جدیدی که برخی از آن‌ها در سرویس پلتفرم “iOS” موجود نیست، به‌روزرسانی کرد. مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیتی که اپل به سرویس خود در پلتفرم اندروید اضافه کرده است و این قابلیت در پلتفرم “iOS” موجود نیست، امکان دانلود آهنگ‌ها در حافظه “SD” است. این قابلیت کاربردی سبب می‌شود که شما موزیک‌های بیش‌تری را بتوانید دانلود و در حافظه ذخیره کنید و در حالت آفلاین گوش دهید. این قابلیت به دلیل عدم پشتیبانی گوشی‌ها و تبلت‌های اپل از حافظه “SD”، در پلتفرم “iOS” امکان اجرایی ندارد.

از دیگر قابلیت‌های اضافه شده به نسخه جدید سرویس اپل‌موزیک در پلتفرم اندروید، امکان مشاهده شوهای رادیویی کانال «بیتس‌ یک» است. همچنین در این نسخه شما می‌توانید، آهنگ‌ها را براساس آهنگ‌سازی و یا مولف جستجو کنید.

سرویس اپل‌موزیک در پلتفرم اندروید هم مانند پلتفرم “iOS”، برای سه ماه رایگان است، و می‌توانید به آرشیو ۳۰ هزار ترانه‌ای این سرویس دسترسی داشته باشید، پس از آن باید به صورت ماهانه ۹.۹۹ دلار پرداخت کنید.

استقبال کاربران اندروید از سرویس موزیک اپل، استقبال چندان رضایت‌بخشی نبوده است، چرا که امتیاز این اپلیکیشن در گوگل‌پلی ۳.۳ از ۵ است که امتیاز پایینی است.

منبع