Search

اپلیکیشن جیمیل اندروید با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی شد

جیمیل سرویس پرطرفدار ایمیل گوگل است که به‌تازگی به‌روزرسانی با قابلیت‌های خوب و کاربردی دریافت کرده است.

 اپلیکیشن جیمیل در اندروید در نسخه جدید از “RTF = rich text formatting” یا قالب‌بندی غنی متون پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت شما قادر خواهید بود کلماتی را که در متن ایمیل تایپ می‌کنید، بولد کنید، به حالت ایتالیک درآورید، زیر کلمات خط بکشید و رنگ کلمات را تغییر دهید. این قابلیت، قابلیت قدیمی در نسخه تحت وب جیمیل است ولی به‌تازگی برای اپلیکیشن اندروید جیمیل طراحی و عرضه شده است.

 

قابلیت کاربردی دیگر که در این به‌روزرسانی اپلیکیشن جیمیل اندروید دریافت کرده است، امکان سریع دسترسی به دعوتنامه‌های دریافتی است. در این قابلیت جدید شما می‌توانید دعوتنامه‌های دریافتی از “Microsoft Exchange” و یا تقویم گوگل را به‌سادگی و به سرعت پاسخ دهید. این قابلیت “Instant RSVP”، به شما اجازه می‌دهد که هنگام پاسخ به دعوتنامه به تقویم گوگل خود دسترسی داشته باشید تا ببینید در چه روزهایی مشغول هستید و برنامه خود را چک کنید و در آخر با یک اشاره به دعوتنامه پاسخ مثبت یا منفی بدهید و پاسخ را ارسال کنید.

به‌روزرسانی جدید جیمیل در اندروید امروز منتشر می‌شود، شما می‌توانید با مراجعه به گوگل‌پلی و از منوی سمت چپ تصویر، روی گزینه “My apps & games” کلیک کنید، و در این قسمت به‌روزرسانی جدید جیمیل را خواهید دید. در غیر این صورت برای انتشار نسخه جدید و دریافت آن باید اندکی منتظر بمانید. گوگل هیچ اشاره‌ای به انتشار این قابلیت در اپلیکیشن جیمیل در پلتفرم “iOS” نکرد.

منبع