Search

آیا هکرها می‌توانند به کلیه اطلاعات فیس‌بوک شما به صورت یکجا دسترسی پیدا کنند؟

تواناتک: فیس‌بوک، یکی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب است. کاربران از طریق این شبکه اجتماعی با دوستان و آشنایان خود در ارتباط هستند و روزانه در این شبکه اجتماعی پست‌های زیادی شامل متن، ویدیو و عکس برای یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. هکرها همیشه می‌توانند از راه‌های مختلف به اکانت فیس‌بوک شما نفوذ کنند، و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. اما سوال اینجاست آیا هکرها می‌توانند به کلیه اطلاعات وهمه محتویات فیس‌بوک شما به صورت یک‌جا دسترسی پیدا کنند؟ بله در فیس‌بوک قابلیتی موجود است که هکرها می‌توانند از طریق آن به کلیه محتویات حساب فیس‌بوک شما دسترسی پیدا کنند. در این مطلب آموزشی به شما آموزش می‌دهیم که چگونه این قابلیت را در فیس‌بوک غیرفعال کنیم و به هکرها اجازه ندهیم به کلیه اطلاعات شما دسترسی پیدا نکنند.

شما وقتی وارد تنظیمات فیس‌بوک می‌شوید، در بخش General، گزینه‌ای به اسم Download a copy of your Facebook data موجود است که با انتخاب آن می‌توانید به کلیه اطلاعات فیس‌بوک به صورت یکجا و در یک فایل دسترسی داشته باشید.

وقتی هکرها حساب شما را هک می‌کنند، با استفاده از این قابلیت می‌توانند کلیه اطلاعات و محتویات حساب فیس‌بوک شما را دانلود کنند و هکرها می‌توانند به کلیه اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

قابلیت Download Your Information، قابلیتی است که با غیرفعال کردن آن دانلود محتویات فیس‌بوک را برای ۱۴ روز مسدود می‌کنید. با غیرفعال کردن این قابلیت می‌توانید از کلیه اطلاعات خود در برابر هکرها محافظت کنید.

شما می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید و به هکرها اجازه دانلود کلیه اطلاعات حساب خود را ندهید.

برای غیرفعال کردن این قابلیت به این لینک مراجعه کنید.

اکنون بر روی گزینه Disable Data Download کلیک کنید.

با غیرفعال کردن این قابلیت به هکرها اجازه نخواهید داد که به کلیه اطلاعات حساب فیس‌بوک شما به صورت یکجا دسترسی پیدا کنند.

اگر بخواهید این قابلیت را دوباره فعال کنید، از زمانی که درخواست فعال کردن این قابلیت را می‌دهید، ۱۴ روز طول می‌کشد. پس از ۱۴ روز قابلیت دانلود محتویات فیس‌بوک برای شما فعال می‌شود. برای فعال کردن این قابلیت به این لینک مراجعه کنید و گزینه Enable Data Download را انتخاب کنید تا ۱۴ روز بعد شما امکان دانلود کلیه محتویات فیس‌بوک را به صورت یکجا پیدا کنید.

بسته آموزشی فیس‌بوک را از این لینک دریافت کنید.