Search

اینترنت مصرفی خود را کنترل کنید

تواناتک: بسیار از شما می‌خواهید روزانه اینترنت مصرفی خود را کنترل کنید و از ترافیک مصرفی خود مطلع باشید. در ایران معمولا ترافیکی که می‌توانید مصرف کنید، محدود است، پس کنترل آن امری مهم و ضروی است.

عوامل زیادی هستند که در مصرف اینترنت شما مخصوصا در گوشی شما، نقش مهمی دارند. تواناتک در مقاله آموزشی برای شما توضیح داده که چگونه می‌توانید مصرف اینترنت خود را در گوشی کاهش دهید. اگر بخواهیم به یکی از دلایل عمده در مصرف اینترنت اشاره کنیم، می‌توان به اپلیکیشن‌هایی اشاره کرد که در پس‌زمینه بدون اطلاع شما مشغول فعالیت هستند. اپلیکیشن‌هایی زیادی برای دستگاه‌های هوشمند طراحی شده است، که برای شما میزان اینترنت مصرفی اپلیکیشن‌ها را نمایش می‌دهد.

اپلیکیشن My Data Manager، یکی از اپلیکیشن‌های برتر در زمنیه کنترل و مدیریت اینترنت مصرفی شما است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید، میزان اینترنت مصرفی خود را کنترل و مدیریت نمایید.

 

این اپلیکیشن اطلاعاتی که در خصوص میزان ترافیک مصرفی شما است را به‌خوبی نمایش می‌دهد. برای شما میزان ترافیک مصرفی را در حالت استفاده از اینترنت گوشی و وای‌فای به صورت جداگانه نمایش می‌دهد و همچنین میزان اینترنت مصرفی هر اپلیکیشن را هم به صورت مجزا نشان می‌دهد.

یکی از ویژگی‌هایی که اپلیکیشن My Data Manager، را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه‌اش متمایز می‌کند، اطلاعات مربوط به اینترنت وای‌فای را برای شما نمایش می‌دهد. معمولا این‌گونه اپلیکیشن‌ها تنها از اینترنت گوشی پشتیبانی می‌کنند و اطلاعات مربوط به ترافیک مصرفی در این حالت را نمایش‌ می‌دهند، اما اپلیکیشن My Data Manager از هر دو حالت پشتیبانی می‌کند و اطلاعاتی جامع و کامل در این خصوص در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن از هر دو سیستم‌عامل محبوب اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که با استفاده از آن بتوانید از میزان ترافیک مصرفی اینترنت خود مطلع شوید، استفاده از اپلیکیشن My Data Manager را به شما توصیه می‌کنیم.