Search

با Total Fitness، مشاور تغذیه و مربی بدنسازی داشته باشید

اگر می‌خواهید به تناسب اندام مورد نظر خود برسید، قطعا باید به دو مورد توجه کنید: برنامه غذایی مناسب و همچنین برنامه ورزشی مناسب. با تمرین‌های نادرست و همچنین رژیم‌های غذایی نادرست به سلامتی خود آسیب وارد می‌کنید، پس بدون برنامه ورزشی و غذایی مناسب نمی‌توانید به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

اپلیکیشن “Total Fitness”، هم مربی بدنسازی شما می‌شود و هم مشاور تغذیه شما. این اپلیکیشن با راهنمایی‌های اصولی در خصوص برنامه ورزشی و غذایی به شما با استفاده از منابع علمی و تجربیات ورزشکاران بزرگ و مطرح، در رسیدن به هدفتان کمک می‌کند.

شما در قسمت “Workout” این اپلیکیشن می‌توانید از برنامه‌های ورزشی از پیش آماده به صورت رایگان استفاده کنید. برخی از برنامه‌های ورزشی در این بخش پولی هستند که شما با پرداخت هزینه، امکان دسترسی به آن‌ها را هم خواهید داشت.

در قسمت دیگر این اپلیکیشن به نام “Exercise Guide”، می‌توانید به عکس، توضیحات و ویدیو‌های بیش از ۱۰۰ حرکت ورزشی اصولی با دستگاه‌های مختلف از قبیل هالتر و دمبل دسترسی داشته باشید.

شما با این اپ می‌توانید با استفاده از یک برنامه ورزشی و برنامه غذایی سالم و مناسب به تناسب اندام برسید.

اپلیکیشن  “Total Fitness” برای پلتفرم‌های اندروید و “iOS” طراحی شده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی و اپل‌استور دانلود کنید.