Search

بعد از ۲ سال اپلیکیشن My Maps به‌روزرسانی شد

گوگل اپلیکیشن “My Maps”، را پس از دو سال به‌روزرسانی کرده است. “My Maps”، اپلیکیشن نقشه گوشی‌های اندرویدی‌ست. شما با این اپلیکیشن می‌توانید محلی را که در آن قرار دارید دقیقا مشخص کنید و همچنین می‌توانید نقشه‌ای برای ردیابی نقاطی که بیش‌تر از جاهای دیگر برایتان اهمیت دارد، بسازید.

گوگل در خصوص به‌روزرسانی اپلیکیشن”My Maps” گفت که ما این اپلیکیشن را از نو پی‌ریزی کردیم و این اپلیکیشن پس از دو سال به‌روزرسانی دریافت کرد.

در نسخه جدید”My Maps” شما می‌توانید با حالت “Street View”، تصاویر واقعی از خیابان‌ها و مکان‌های مورد نظرتان را مشاهده کنید و همچنین امکان تماشای تصاویر و ویدئوهای مربوط به نقاط مختلف هم به این نسخه از اپلیکیشن اضافه شده  است و شما قادر خواهید بود که به سمت نقاط ذخیره شده مسیریابی هم کنید. شما در این نسخه می‌توانید مسیر‌ها و مکان‌های جدید را به صورت درون برنامه‌ به نقشه‌ای که برای خودتان ساختید، اضافه کنید.

شما با اپلیکیشن “Google My Maps” می‌توانید یک نقشه از شهری که در آن زندگی می‌کنید بسازید، مکان‌های توریستی را در آن علامت‌گذاری کنید و برای دوستان و یا آشنایانی را که قصد سفر به شهر شما دارند ارسال کنید.

اپلیکیشن “Google My Maps” با اپلیکیشن نقشه گوگل کاملا متفاوت است و ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت دارد.

اپلیکیشن “Google My Maps” را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید و از قابلیت و امکانات آن بهره‌مند شوید.