Search

برترین وی‌پی‌ان‌ها و فیلترشکن‌ها در سالی که گذشت

تواناتک: یکی از سرویس‌های تواناتک برای همراهان، انتشار فیلترشکن‌های امن و مناسب است. ما از طریق کانال تلگرام بشکن، ارسال ایمیل و خبرنامه، آخرین نسخه از وی‌پی‌ان‌ها و فیلترشکن‌ها را به همراه ویدیو‌ها و مقالات آموزشی آن‌ها برای شما ارسال می‌کنیم.در این مقاله برترین فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌ها را از نظر کارآیی و سازگاری با شرایط اینترنت ایران به شما معرفی می‌کنیم.

بدون شک سایفون یکی از ابزارهای محبوب و امن برای عبور از فیلترینگ میان کاربران در ایران است. شما می‌توانید از این  فیلترشکن برای عبور از فیلترینگ در سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز استفاده کنید. البته مدتی است نسخه iOS این ابزار نیز منتشر شده است؛ ولی هنوز از نظر کارآیی با نسخه اندروید آن برابری نمی‌کند. این فیلترشکن کاملا رایگان و بدون محدودیت زمانی و حجمی است و  ترافیک مصرفی شما را به طور کامل رمزگذاری می‌کند.

لنترن دومین و محبوب‌ترین ابزار برای عبور از فیلترینگ در ویندوز، مک، لینوکس و اندروید است. نسخه رایگان این ابزار هر ماه ۸۰۰ مگابایت ترافیک در اختیار شما قرار می‌دهد. امنیت بسیار بالایی دارد و از حریم خصوصی شما در دنیای مجازی محافظت می‌کند.

فری‌گیت و اولتراسرف، از فیلترشکن‌های قدیمی و امن، در شرایطی جوابگو بودند که اوضاع اینترنت ایران مناسب نبود و سرعت اینترنت بسیار پایین بود. فیلترشکن فیری‌گیت به صورت پرتابل است و نیاز به نصب نرم‌افزاری ندارد و در ویندوز قابل اجرا ست. اولتراسرف هم مانند فیری‌گیت در ویندوز به شما امکان عبور از فیلترینگ را می‌دهد و آدرس آی‌پی شما را عوض می‌کند.

در آخر Touch VPN هم ابزاری مناسب برای عبور از فیلترینگ است. با استفاده از این ابزار مناسب و امن می‌توانید به سایت‌های فیلترشده به راحتی دسترسی داشته باشید. این ابزار با استفاده از رمزگذاری SSL از اطلاعات کاربران حین استفاده از وای‌فای محافظت می‌کند. این ابزار همچنین از سیستم‌عامل‌های متنوعی چون اندروید، iOS و ویندوز فون پشتیبانی می‌کند.

در این بسته آموزشی تعداد زیادی فیلترشکن و وی‌پی‌ان را همراه ویدیو و مقالات آموزشی مربوط به آن‌ها، برای شما گردآوری کرده‌ایم.

برای دریافت آخرین نسخه از فیلترشکن‌ها و وی‌پی‌ان‌های رایگان و امن و فایل‌های آموزشی آن‌ها کافی است یک ایمیل رایگان به آدرس beshkan@tavaana.org ارسال کنید.

راه‌ دیگری هم برای دریافت فیلترشکن‌ها موجود است؛ می‌توانید با عضویت در کانال تلگرام بشکن، لینک دانلود کلیه فیلترشکن‌ها را دریافت کنید.