Search

چگونه در اندروید نرم‌افزارهای مخرب و تروجان‌ها را شناسایی کنیم؟

تواناتک: گاهی پیش می آید که نرم‌افزار‌های مخرب و یا تروجان‌ها در درون سیستم شما به طور عمیقی نفوذ می‌کنند و مقابله با آنها کار دشواری است و همچنین آنتی ویروس‌های معمولی قابلیت شناسایی و یا مقابله با آنها را ندارند. اینجاست که شما نیاز به ابزاری برای حذف و از بین بردن نرم‌افزارهای مخرب و تروجان‌ها دارید. در این مقاله آموزشی به شما اپلیکیشنی را برای مقابله با نرم‌افزارهای مخرب و تروجان‌ها در اندروید معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Malwarebytes Anti-Malware، اپلیکیشنی است که می تواند تروجان‌ها و نرم افزارهای مخرب را پیدا و با آنها مقابله کند. در حقیقت این اپلیکیشن از سیستم‌عامل شما در مقابل نفوذ نرم‌افزارهای مخرب و تروجان‌ها جلوگیری می‌کند.

این اپلیکیشن می‌تواند نرم‌افزارهای مخرب چون نرم‌افزارهای جاسوسی و تروجان‌ها را در سیستم شما شناسایی و از بین ببرد. به صورت خودکار فایل‌های درون دستگاه هوشمند شما و اپلیکیشن‌های آن را اسکن می‌کند و برنامه‌‌هایی که امکان ردیابی شما را دارند، شناسایی می‌کند.

قابلیت‌های اپلیکیشن Malwarebytes Anti-Malware به شرح زیر است:

ضد تروجان، نرم‌افزارهای مخرب و جاسوسی

مدیریت و کنترل اپلیکیشن‌ها و دسترسی‌های آنها

جلوگیری از ارسال اطلاعات شما توسط اپلیکیشن‌ها به سرورهای مشکوک

دریافت هشدار هنگام بازکردن سایت‌های مخرب

امکان شناسایی اپلیکیشن‌های مشکوکی که امکان ردیابی شما را دارند

امکان اسکن دستگاه اندرویدی شما برای آسیب پذیری‌های امنیتی

امکان  اسکن خودکار دستگاه در فواصل زمانی دقیق و معین

توقف دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما

دانلود رایگان از گوگل‌پلی

 

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است، کافی است ابندا آن را از گوگل‌پلی دانلود و نصب نمایید. پس از اجرای برنامه در صفحه اصلی برنامه Dashboard، گزینه Scan Now را انتخاب کنید تا اپلیکیشن شروع به اسکن سیستم شما کند، پس از اتمام آن گزارشی از وضعیت سیستم به شما می‌دهد.

برای استفاده از سایر قابلیت‌های امنیتی این اپلیکیشن می‌توانید به بخش Privacy Audit  وSecurity Audit مراجعه نمایید. 

تواناتک به شما توصیه می‌کند حتما برای برقراری امنیت و جلوگیری از نفوذ نرم‌افزارهای مخرب و جاسوسی علاوه بر یک آنتی‌ویروس مناسب و امن یک آنتی تروجان هم داشته باشید، که اپلیکیشن Malwarebytes Anti-Malware را به شما توصیه می‌کنیم.