Search

چگونه می‌توانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید؟

تواناتک: اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی عکس و فیلم‎محور است. کاربران زیادی روزانه با ارسال پست‌های مختلف در این شبکه اجتماعی مشغول فعالیت‌اند. برخی از کاربران اینستاگرام کاربران عادی هستند و برخی دیگر افراد مشهور یا پیج‌های موسسات و شرکت‌هایی هستند که از طریق این شبکه اجتماعی به معرفی کارها و محصولات خود می‎پردازند. حساب اشخاص و شرکت‌های معتبر در اینستاگرام تیک آبی دارد. در این مقاله آموزشی به بررسی شرایط لازم برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام می‎پردازیم.

تیک آبی حساب‌های اینستاگرامی نشان‌دهنده اعتبار حساب و در حقیقت نوعی احزار هویت افراد، شرکت‌ها و برندهای معتبر و مطرح است. همچنین تیک آبی راهی برای تفکیک حساب‌های معتبر از حساب‌های فیک یا جعلی است. معمولا افراد شناخته‌شده دنیا مانند ورزشکاران، هنرمندان، افراد موفق و برندهای مطرح دنیا، به‌سادگی‌ می‌توانند برای حساب خود در اینستاگرام تیک آبی دریافت کنند. در ادامه به بررسی شرایطی می‌پردازیم که در دریافت تیک آبی حساب اینستاگرام موثرند.

تعداد فالوورها و نحوه تعامل شما با آن‌ها موضوع بسیار مهمی است. داشتن فالوورهای زیاد و واقعی، برای ارزیابی اینستاگرام و ارائه تیک آبی به حساب شما امتیاز مثبتی است. فالورهای شما نباید جعلی یا فیک باشند؛ چرا که امروزه خریدن فالوورها در شبکه‌های اجتماعی بسیار جا افتاده است. شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام با داشتن ساختارهای هوشمند فالوورهای جعلی را تشخیص می‌دهند. پس با خرید فالوورهای جعلی فالوورهای حساب خود را بالا نبرید؛ چرا که این کار بی‌نتیجه است. به جای آن با ارسال پست‌های مناسب برای افزایش فالوورهای خود تلاش کنید.

هویت شما باید برای اینستاگرام تعریف‌ شده باشد. دریافت تیک آبی برای حساب‌های شرکت‌ها و سازمان‌های معتبر، که هویت آن‌ها برای اینستاگرام تعریف شده است، بسیار‌ آسان‌تر است. برای دریافت تیک آبی نمی‌توانید از نماد‌های جعلی استفاده کنید؛ باید هویت برند یا سازمان برای اینستاگرام کاملا روشن باشد.

فعالیت شما در اینستاگرام از دیگر موارد موثر در دریافت کد آبی است. اینستاگرام برای واگذاری تیک آبی به حساب شما، به میزان فعالیت شما در اینستاگرام و پست‌های ارسالی شما توجه می‌کند. این موضوع نه تنها برای اینستاگرام مهم است، بلکه به دریافت فالوور بیش‎تر هم کمک می‌کند.

گزینه آخری که در دریافت تیک آبی از اینستاگرام موثر است، داشتن تیک آبی حساب‌های شما در سایر شبکه‌های اجتماعی است. مثلا اگر حساب فیس‌بوک شما تیک آبی دارد با اتصال آن به اینستاگرام خود، می‌توانید شانس دریافت تیک آبی را برای حساب اینستاگرام‌تان بالا ببرید.