Search

چگونه پست‌های اینستاگرام را در استوری بازنشر کنیم؟

تواناتک: اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی عکس و ویدیو محور است، که بسیاری از کاربران آن روزانه عکس‌ها و ویدیوهای‌شان را در قالب پست و استوری ارسال می‌کنند. چندی پیش اینستاگرام از یک قابلیت جدید رونمایی کرد که کمک می‌کند کاربران، پست‌های اینستاگرامی را در استوری بازنشر یا ارسال کنند. در این مقاله آموزشی به بررسی این قابلیت و نحوه استفاده از آن می‌پردازیم.

شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید پست‌ها را در قسمت استوری، به همراه استیکرهای مختلف یا نوشته دلخواه‌تان بنویسید و بازنشر کنید.

برای این کار کافی است در پستی که تمایل دارید آن را در قسمت استوری ارسال کنید، روی عکس هواپیما بزنید. در این مرحله گزینه جدیدی به اسم Create a story with this post را در بالای لیست اسامی دوستان خود خواهید دید. وقتی این گزینه را انتخاب کنید، پست به استوری منتقل می‌شود.

همچنین هنگامی که از این قابلیت استفاده می‌کنید، اسم صاحب پست در کنار استوری حک می‌شود. چرا که این قابلیت به شما امکان می‌دهد پست‌های پیج‌های عمومی یا پابلیک را بازنشر کنید و برای حفظ حق صاحب پست، اسم آن در کنار استوری حک می‌شود.

این قابلیت به‌تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته است ولی ممکن است فعلا به صفحات برخی از کاربران اضافه نشده باشد. با این حال قطعا به‌زودی در اختیار کلیه کاربران قرار می‌گیرد و همه به‌راحتی می‌توانند پست‌های مورد نظرشان را در استوری به‌ اشتراک بگذارند.