Search

روش غیرفعال‌کردن موقت و حذف دائم حساب کلاب‌هاوس

تواناتک: ​​کلاب‌هاوس شبکه اجتماعی جدیدی است که افراد می‌توانند در آن به صورت زنده با یکدیگر گفت‌وگو کنند. در ادامه به نحوه حذف دائم و غیرفعال‌کردن موقت حساب کاربری در این شبکه اجتماعی می‌پردازیم. 

با غیرفعال‌کردن حساب‌، اطلاعات شما از بین نمی‌رود؛ فقط حساب شما در بخش جستجو برای دیگران نمایش داده نمی‌شود و هیچ کس به آن دسترسی نخواهد داشت. تا ۳۰ روز می‌توانید با ورود دوباره به حساب‌تان آن را فعال کنید. اگر بیش از ۳۰ روز بگذرد و وارد حساب خود نشوید، کلاب‌هاوس آن را به طور خودکار غیرفعال می‌کند و اطلاعات حساب شما برای همیشه از بین می‌رود و دیگر امکان دسترسی به آن را نخواهید داشت. 

روش غیرفعال‌کردن موقت حساب

وارد حساب خود شوید، به تنظیمات بروید، روی حساب خود بزنید و گزینه “Deactivate Account” را انتخاب کنید. در مرحله بعدی قوانین غیرفعال‌کردن حساب برای شما نمایش داده می‌شود. روی گزینه ​​“I Understand. Deactivate Account” بزنید. 

روش حذف دائم حساب و اطلاعات حساب

شاید بخواهید اطلاعات حساب‌تان درجا و بدون انتظار ۳۰روزه، که پیش‌تر گفته شد، حذف شود. اما متاسفانه انجام چنین کاری در کلاب‌هاوس ممکن نیست. با این حال دو راه وجود دارد: می‌توانید درخواست خود را به آدرس support@alphaexplorationco.com ایمیل کنید یا این‌که این فرم را پر کنید، و منتظر بمانید تا کلاب‌هاس به درخواست شما برای حذف دائم حساب‌تان رسیدگی شود.