Search

دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت را کنترل کنید

وقتی از اینترنت با محدودیت ترافیک مصرفی استفاده می‌کنید، بحث دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت بحث بسیار مهمی می‌شود، چرا که وقتی اپلیکیشن‌ها به اینترنت دسترسی داشته باشند، بخش زیادی از حجم اینترنت شما را به خود اختصاص می‌دهند و همچنین سرعت اینترنت شما را کم می‌کنند. در واقع فعالیت دور از چشم اپلیکیشن‌هایی که به اینترنت متصل هستند، زمانی که اینترنت شما محدودیت مصرف حجم دارد، موضوع بسیار مهمی است.

“Mobiwol: NoRoot Firewall”، اپلیکیشن مناسبی جهت کنترل دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت است. با این اپلیکیشن می‌توانید مدیریت بهتری بر دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت و کنترل ترافیک مصرفی اینترنت داشته باشید. برای مثال در مورد بعضی از اپلیکیشن‌های دور از دسترس شما وقتی به اینترنت متصل هستند، و نیاز به به‌روزرسانی دارند، شروع به به‌روزرسانی خودکار می‌کند. این امر باعث مصرف ترافیک مصرفی شما می‌شود.

ویژگی اپلیکیشن “Mobiwol: NoRoot Firewall” به شرح زیر است:

مسدود کردن یا اجازه دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت

مصرف دیتا را نمایش می‌دهد

عدم نیاز به روت

هنگام دسترسی یک اپلیکیشن به اینترنت به شما اخطار می‌دهد

به صورت خودکار بعد از روشن شدن دستگاه، اجرا می‌شود

غیر فعال کردن اجرای اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه

در هنگام نصب اپلیکیشن‌ جدید در مورد دسترسی اینترنت آن از شما سوال پرسیده می‌شود

پشتیبانی از اندروید ۴ و بالاتر

اپلیکیشن‌‌های زیادی به این منظور برای پلتفرم اندروید منتشر شده است که تقریبا اکثر آن‌ها نیازمند به دسترسی روت دارند و با توجه به خطرات احتمالی که که دسترسی روت ممکن است برای دستگاه شما به وجود آورد، توصیه می‌کنیم برای کنترل و مدیریت دسترسی اپلیکیشن‌ها به اینترنت، از اپلیکیشن “Mobiwol” استفاده کنید، چرا  که نیازمند به روت نیست، کاملا رایگان است و حجم آن مناسب است. اگر می‌خواهید در مورد مضرات و مزایای روت کردن اندروید آگاه شوید، این مطلب را بخوانید.

این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید.