Search

دسترسی کامل به اینستاگرام در دسکتاپ

تواناتک: اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی عکس و ویدیومحور است که هر روز کاربران زیادی پست‌های خود را در آن منتشر می‌کنند. کاربران برای استفاده از تمام امکانات اینستاگرام فقط می‌توانند از اپلیکیشن آن در دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند. چرا که اینستاگرام نسخه ویندوز یا مک ندارد. البته اینستاگرام یک نسخه تحت وب دارد که محدودیت زیادی دارد و عملا فقط به درد چک‌کردن اینستاگرام می‌خورد. چون در آن نمی‌توان پست یا استوری ارسال کرد و کارهای دیگر را انجام داد. در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور در دسکتاپ به اینستاگرام دسترسی کامل داشته باشید.

پیش از این استفاده از BlueStacks را برای استفاده و دسترسی کامل به اینستاگرام در دسکتاپ معرفی کرده بودیم، ولی استفاده از این شبیه‌ساز اندروید بسیار پیچیده و سخت است.

یکی از برترین شبیه‌ساز‌های اندروید برای نسخه ویندوز و مک، Nox App Player است؛ یک ابزار بسیار سبک و کاربرپسند که حجم آن ۲۵۰ مگابایت است و شما به‌سادگی می‌توانید در ویندوز و مک از آن استفاده کنید. با نصب این ابزار می‌توانید در ویندوز یا مک تمام اپلیکیشن‌های اندرویدی را از طریق گوگل‌پلی نصب کنید.

بعد از نصب Nox App Player می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را از طریق گوگل‌پلی در آن نصب کنید. سپس کافی است مشخصات حساب کاربری‌تان را وارد و لاگ‌این کنید. به این صورت شما در دسکتاپ به اینستاگرام دسترسی کامل خواهید داشت و می‌توانید محتوایی مانند ویدیو، عکس و استوری را به‌راحتی پست کنید

ابزار Nox App Player را سایت رسمی‌اش دانلود کنید. البته برای استفاده از آن، مانند خود سیستم عامل اندروید، به یک حساب کاربری گوگل نیاز دارید. کافی است مشخصات حساب گوگل‌تان را هم وارد کنید و در ویندوز و مک به راحتی از ابزارهای اندرویدی استفاده کنید.

اگر دنبال یک شبیه‌ساز اندرویدی سازگار با ویندوز و مک هستید، حتما Nox App Player را امتحان کنید.