Search

ارتباط بدون اینترنت با اپلیکیشن NewNode

تواناتک: هنگامی که اینترنت دچار اختلال شدید یا کاملا قطع می‌شود یکی از راه‌های ارتباطی استفاده از اپلیکیشن‌هایی است که برای اتصال، به اینترنت نیاز ندارند. شما خیلی راحت می‌توانید با این ابزارها با کسانی که در اطراف‌تان قرار دارند در ارتباط باشید. در ادامه یکی از این اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. 

NewNode، اپلیکیشن ارتباطی مناسبی است که با استفاده از آن می‌توانید بدون اینترنت، با اشخاصی که در نزدیکی‌تان هستند گفت‌وگو کنید. این اپلیکیشن از شبکه مش استفاده می‌کند و با استفاده از بلوتوث و وایرلس امکان اتصال شما را به دیگران فراهم می‌کند. به عبارت دیگر ابزار بسیار مناسبی است برای زمانی که در راهپیمایی‌ها یا اعتراضات شرکت می‌کنید و گوشی‌های تلفن‌تان در محل تجمع سیگنال ندارد و دسترسی به اینترنت هم ندارید. 

برای استفاده از NewNode باید قابلیت بلوتوث و وایرلس گوشی‌تان روشن باشد. در این حالت به طور خودکار به شخص مورد نظر متصل می‌شوید و شبکه داخلی خود را ایجاد می‌کنید. همچنین می‌توانید این شبکه را گسترده‌تر و قوی‌تر کنید و افراد دیگری را که در اطراف‌تان هستند وارد کنید و به اصطلاح یک گروه بسازید. 

در NewNode با استفاده از قابلیت Nearby می‌توانید با افرادی که در شعاع حدودا ۶۰ متری (۲۰۰ فوتی) شما قرار دارند چت کنید و عکس ارسال/دریافت کنید.

قابلیت‌های NewNode طبق توضیحات سایت رسمی آن: 

– ارسال/دریافت پیام و عکس

– ارسال/دریافت پیام‌های شخصی امن با استفاده از سیستم‌ رمزگذاری

– ایجاد چت‌روم برای گفت‌وگوی زنده و مستقیم

برای دانلود این اپلیکیشن به گوگل‌پلی مراجعه کنید.