Search

روش دانلود فایل‌های شنیداری در اینستاگرام

تواناتک: یکی از قابلیت‌های پرکاربرد اینستاگرام، ارسال پیام‌های شنیداری است. بسیاری از شما به دنبال راهی برای ذخیره این فایل‌های صوتی هستید و متاسفانه هنوز قابلیتی برای این کار در خود اپلیکیشن اینستاگرام طراحی نشده است. با این حال راه‌هایی برای آن وجود دارد که در این مقاله به آن می‌پردازیم. 

یکی از ساده‌ترین راه‌ها ضبط صفحه نمایش دستگاه از طریق قابلیت خود دستگاه (Screen Recorder) است. در سیستم‌عامل بیش‌تر دستگاه‌های هوشمند این قابلیت وجود دارد. پس می‌توانید پیام‌های شنیداری را پخش کنید و از صفحه نمایش، فیلم بردارید و در آخر فایل دیداری را به شنیداری تبدیل و ذخیره کنید. 

روش دیگر از طریق نسخه تحت وب اینستاگرام با استفاده از مرورگر کروم انجام‌شدنی است؛ افزونه Instagram Voice Downloader را روی کروم نصب کنید. پس از آن وقتی از طریق این مرورگر و تحت وب وارد اینستاگرام خود می‌شوید، گزینه دانلود را در کنار پیام‌های شنیداری خواهید دید و با کلیک روی آن به‌راحتی می‌توانید فایل‌ها را دانلود کنید. 

برای دانلود افزونه به این لینک بروید. روی Add to Chrome کلیک و افزونه را نصب کنید. سپس آیکون آن را باید در نوار مرورگر خود ببینید و وقتی هم پیام‌های شنیداری را پخش می‌کنید باید گزینه دانلود برایتان نمایش داده شود.