Search

جزئیاتی از آیفون 6c کمپانی اپل

این روزها اخبار ریز و درشتی از اپل و گوشی‌های جدید در راهش به گوش می‌رسد. این کمپانی در حال کار بر روی آیفون سایز کوچک 6c است؛ گوشی‌‌ای که برای مشتریان علاقمند به سایزهای کوچک‌تر موبایل ایده‌آل به نظر می‌رسد. قرار است این گوشی در رنگ‌های جدیدی مشابه آی‌پاد تاچ به بازار بیاید اما طراحی بیرونی آن کاملا مشابه گوشی‌های پیشین است.

 

در تصاویر زیر می‌توانید برخی از رنگ‌های این آیفون را ببینید.

مدل گوشی 6c از پردازنده A9 برخوردار است و حافظه آن ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. همچون گوشی‌های دیگر اپل، تاچ آی‌دی دارد اما رم داخلی آن دو گیگابایت است. رم دو گیگابایتی سرعت آن را نسبت به گوشی‌های بزرگ‌تر افزایش می‌دهد. از موارد بهبود یافته در این مدل باتری ۱۶۴۲ میلی‌آمپر ساعتی آن است که نسبت به عمر باتری 5s تغییر بسیار مثبتی داشته است. البته این سری از گوشی‌ها قابلیت لمس سه بعدی گوشی‌های آیفون ۶ اس و ۶اس پلاس را ندارند. به نظر نمی‌رسد آیفون 6c صفحه نمایش OLED داشته باشد اما سیستم پرداخت هوشمند اپل‌پی در آن فعال خواهد بود.

در حال حاضر در بازار محصولات موبایل گوشی آیفون  5s با سایز کوچک در دسترس مشتریان است که با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش می‌رسد. این گوشی آن‌قدر قدیمی شده است که اپل در فکر مدل‌های جدیدی چون 6c باشد. احتمالا قیمت 6c حدود ۴۵۰ دلار باشد.