Search

کنترل وضعیت اینترنت در نوار وضعیت دستگاه اندرویدی

خیلی از کاربران در هنگام کار در اینترنت با اختلال‌هایی روبه‌رو می‌شوند که این اختلالات مربوط به کم شدن سرعت و یا قطع شدن اینترنت است. کاربران نیاز به مانیتور کردن وضعیت اینترنت خود دارند تا در مواقعی که با اختلال روبه‌رو هستند، به سرعت بتوانند وضعیت و سرعت اینترنت خود را کنترل کنند.

به‌جز کنترل سرعت اینترنت مانیتور کردن حجم مصرفی و حجم باقی‌مانده هم موضوع بسیار مهمی است. روزانه بخش زیادی از حجم اینترنت ما صرف اپلیکیشن‌هایی می‌شود که در پس‌زمینه در حال فعالیت هستند، پس مانیتورینگ حجم اینترنت به ما کمک می‌کند که حواسمان به این اپلیکیشن‌ها باشد و فعالیت آن‌ها را متوقف کنیم.

اپلیکیشن”internet speed meter”، ابزاری مناسب برای کنترل وضعیت اینترنت و حجم مصرفی و باقی‌مانده اینترنت است.

ویژگی‌های جالبی که این اپلیکیشن را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند، نمایش مقدار حجم های مصرفی برای اینترنت موبایل و وای فای را به صورت جداگانه و دسته بندی شده در Data Usage و همینطور میتوانید در تب App Usage میزان حجم مصرفی توسط تمام اپلیکیشن‌ها را جداگانه ببینید و اپلیکیشن‌هایی که در پس زمینه در حال مصرف دیتا هستند و بی استفاده هستند را میتوانید شناسایی کنید و آنها را قطع کنید.

ویژگی‌های اپلیکیشن  internet speed meter، به شرح زیر است:

نمایش میزان آپلود و دانلود در نوار وضعیت

نمایش قدرت سیگنال‌های وای‌فای و همچنین نمایش دیتای مصرفی در وای‌فای و اینترنت موبایل به صورت جداگانه

نمایش میزان مصرفی اینترنت به صورت روزانه، ماهانه و ..

امکان اعمال شخصی‌سازی برای نمایش سرعت سنج

دانلود رایگان در گوگل‌پلی

اگر می‌خواهید بسادگی وضعیت اینترنت خود را در گوشی خود کنترل کنید، توصیه می‌کنیم از اپلیکیشن internet speed meter، چرا که اطلاعات مفیدی را در مورد وضعیت اینترنت شما، در اختیار شما  قرار می‌دهد.