Search

عکس‌ها و جزئیات کامل از گوشی پرچم‌دار شیوئامی ا‌م‌آی ۵

عکس‌های جدیدی اخیرا از گوشی پرچمدار شیوئامی ا‌م‌آی ۵ در رسانه‌های چینی منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهد که گوشی جدید احتمالا ساختی کاملا فلزی خواهد داشت. این عکس‌ها همچنین بیان‌گر آن است که اسکنر انگشت در زیر دوربین گوشی قرار گرفته است. اگر عکس‌های توزیع شده درست باشد باید گفت خبرهای پیشین که حاکی از آن بود که اسکنر اثرانگشت مثل آیفون در دکمه “Home” و زیر صفحه نمایش قرار دارد شایعه بوده است. همچنین مارک “Mi” کمپانی نیز در پشت موبایل قرار گرفته است. 

از مشخصات این مدل می‌تواند به سایز ۵.۲ اینچی صفحه نمایش آن که همراه با رزولوشن احتمالا “full-HD” یا “QHD” خواهد بود اشاره کرد. ظرفیت حافظه آن نیز در دو نسخه سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و چهار گیگابایت رم همراه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. دوربین پشت آن کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. شیائومی ام‌آی ۵ از باتری خوبی برخوردار خواهد بود که ۳۶۰۰ میلی آمپری اعلام شده است و با سیستم شارژ سریع ۳.۰ کار می‌کند. سیستم عامل آن نیز اندروید مارشملو ۶ خواهد بود.

امید‌ها برای موفقیت این مدل در بازار گوشی‌ها بسیار بالا است. گرچه کمپانی چینی در سال ۲۰۱۵ درباره فروش گوشی‌های دیگر اعلام کرده است که هفتاد میلیون نسخه تاکنون به دست مشتریان رسانده است.

 

اخیرا لیان ژیانگ مدیر ارشد شیائومی اعلام کرده است که فروش گوشی‌ جدید یک هفته پس از رونمایی از آن آغاز خواهد شد. رونمایی از شیوئامی ا‌م‌آی ۵ برای تاریخ هشتم فوریه یا نوزدهم بهمن‌ماه برنامه‌ریزی شده است. تولید انبوه این گوشی از هفته‌ها پیش آغاز شده و بیش‌تر مشتریان برای خرید آن اقدام کرده‌اند.