Search

برقراری تماس‌های صوتی و تصویری با ایران با اپلیکیشن Meet 

تواناتک: در روزهایی که اینترنت ایران وضعیت مناسبی ندارد و فیلترینگ گسترده صورت می‌گیرد، بسیاری از کاربران قادر به برقراری تماس‌های تصویری و صوتی با ایران نیستند. در این مقاله اپلیکیشن میت را برای قراری تماس‌های صوتی و تصویری در این وضعیت، مناسب است را معرفی و نحوه کار با آن را بررسی می‌کنیم.

اپلیکیشن میت، اپلیکیشن ارتباطی امن و مناسبی است که به صورت رایگان توسط شرکت گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

شما با اپلیکیشن میت، قادر برقراری تماس‌های صوتی و تصویری با‌کیفیت خواهید بود. این اپلیکیشن بسیار امن است و مکاتبات شما را کاملا رمزگذاری می‌کند و شما بدون نگرانی برای ارتباطات خود می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. 

با این اپ می‌توانید برای برقراری تماس‌های خصوصی تک‌نفره  یا تماس‌های گروهی به صورت تصویری و صوتی استفاده کنید. 

یکی از معایب این اپلیکیشن عدم امکان ارسال پیام است. در حقیقت این ابزار، پیام‌رسان نیست.

قابلیت‌های اپلیکیشن میت به شرح زیر است:

 برقراری تماس صوتی و تصویری باکیفیت
 امنیت مناسب با رمزگذاری کامل اطلاعات
برقراری تماس تصویری گروهی با بیش از ۳۲ نفر
استفاده رایگان و بدون محدودیت 
امکان ارسال پیام‌صوتی، تصویری، عکس و نوت (یادداشت)
 استفاده در اندروید و آی.او.اس با اپ، همچنین در  ویندوز با مرورگر

یکی از مزایای خوب این اپلیکیشن این است که در ایران فیلتر نیست و برای استفاده از آن به وجود هیچ فیلترشکن و وی‌پی‌انی نیاز ندارید. 

برای استفاده از اپلیکیشن میت نیاز به ساخت حساب کاربری گوگل دارید. به این ترتیب که پس از دانلود و اجرای برنامه، با واردکردن حساب کاربری گوگل خود، وارد صفحه رسمی این اپلیکیشن می‌شوید. این اپ با دسترسی به قسمت مخاطبان شما، لیستی از مخاطبانی را که حساب کاربری گوگل برای استفاده از میت دارند، به شما نشان می‌دهد.

برای برقراری تماس، روی New بزنید، با این کار لیست مخاطبان میت خود را می‌بینید، مخاطبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه Call بزنید، تماس ویدیویی برقرار می‌شود. اگر روی گزینه‌ آیکون تلفن همراه بزنید، تماس صوتی برقرار می‌شود و اگر گزینه‌ای که شبیه هواپیما است را انتخاب کنید، امکان ارسال پیام صوتی، ویدیو، عکس و نوت را خواهید داشت.