Search

مخفی کردن پیام‌ها در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با استفاده از Kibo

این روزها تقریبا همه ما از تعداد زیادی اپلیکیشن پیام‌رسان برای ارسال پیام به دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنیم، اما در این میان تمایل داریم که برخی از پیام‌ها و چت‌ها‌ی خود را از دید دیگران مخفی کنیم و از آن‌ها در مقابل افراد کنجکاو محافظت کنیم. اپلیکیشن “Kibo”، پیام‌های شما را درون اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از دید دیگران پنهان می‌کند و از حریم شخصی شما محافظت می‌کند.

برای مخفی‌سازی پیام‌های خود با “Kibo” کافی است در هنگام چت، از کیبورد “Kibo” استفاده کنید و در اتمام چت، کیبورد “Kibo” را قفل کنید تا پیامک شما پنهان شود و به‌ جای پیامی که پنهان کرده است، یکی از پیام‌های پیش‌فرض را مثلا «بعدا تماس می‌گیرم» را نمایش می‌دهد.

ویژگی‌های اپلیکیشن “Kibo” به شرح زیر است:

با اپلیکیشن‌های پیام‌رسان زیادی سازگار است، در این میان می‌توان اسم اپلیکیشن‌های پیام‌رسان پرطرفدار مانند تلگرام، فیس‌بوک مسنجر، وایبر، وی‌چت، هنگ‌اوت، لاین و اسکایپ را دید.

امکان گذاشتن پسورد در بر روی پیام‌های پنهان شده

پشتیبانی از دو پلتفرم اندروید و “iOS” (نسخه اندروید به‌زودی عرضه خواهد شد، می‌توانید در سایت رسمی Kibo ثبت‌نام کنید تا به محض منتشر شدن نسخه اندروید، شما را به‌وسیله ایمیل با خبر کنند.)

برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به وارد کردن شماره موبایل و یا ایمیل نیست.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است، ابتدا با مراجعه به سایت رسمی “Kibo”، نسبت به نصب و دانلود اپلیکیشن اقدام کنید و سپس آن را اجرا کنید،  حال یک علامت قفل را در کیبورد خود خواهید دید. کافی است وارد اپلیکیشن پیام‌رسان مورد نظر شوید، گیرنده را انتخاب کنید، صفحه کلید “Kibo” را فعال کنید و شروع به چت کردن و ارسال پیام کنید، در این صورت اصل پیام برای طرف مقابل ارسال می‌شود ولی شما به‌جای پیام ارسالی خود پیام دیگری از پیام‌های پیش‌فرض را خواهید دید. تنها کافی است هنگام تایپ کردن کلمات از کیبورد “Kibo” استفاده کنید و پس از اتمام تایپ دکمه قفل این کیبورد را بزنید تا پیام شما پنهان شود.

اگر همیشه نگران این هستید که ممکن است افراد کنجکاو به گوشی شما دسترسی پیدا کنند و به سراغ چت‌هایتان بروید، برای افزایش امنیت، از اپلیکیشن “Kibo” برای مخفی‌سازی پیام‌هایتان استفاده کنید.