Search

معرفی فیلترشکن امن و رایگان Inf VPN در بشکن

تواناتک: Inf VPN، یک وی‌پی‌ان امن و رایگان برای عبور از فیلترینگ در اندروید است. در این مقاله قابلیت‌های این وی‌پی‌ان را برای شما بررسی می‌کنیم و نحوه استفاده از آن را آموزش می‌دهیم.

وی‌پی‌ان Inf VPN ابزاری رایگان و پرسرعت است که کمک می‌کند در اندروید از سد فیلترینگ عبور کنید. شما می‌توانید از نسخه رایگان این نرم‌افزار بدون محدودیت زمانی و حجمی استفاده کنید.

این وی‌پی‌ان امنیت مناسبی دارد؛ چرا که ترافیک مصرفی شما را کاملا رمزگذاری و آدرس آی‌پی شما را عوض می‌کند. هنگام استفاده از این ابزار می‌توانید به سرور کشورهای مختلف متصل شوید. سپس با توجه به سروری که انتخاب کرده‌اید یک آدرس آی‌پی برای شما ساخته می‌شود و آدرس آی‌پی واقعی‌تان نمایش داده نمی‌شود. این وی‌پی‌ان بیش از ۳۰۰ سرور در ۱۰ کشور مختلف دارد، که شما امکان اتصال رایگان به آنها را دارید. شما با انتخاب Fastest Server می‌توانید به صورت اتوماتیک به سریع‌ترین سرور موجود متصل شوید. 

استفاده از این ابزار بسیار آسان است. همچنین سرعت بسیار مناسبی دارد و با اینترنت‌های Wi-Fi, LTE/4G, 3G می‌توانید به سرورهای آن متصل شوید.

برای استفاده از این وی‌پی‌ان به هیچ عنوان نیازی به ساختن حساب کاربری یا واردکردن اطلاعات شخصی خود ندارید. فقط کافی است از طریق گوگل‌پلی آن را نصب و اجرا کنید. این اپلیکیشن به هیچ عنوان از شما نمی‌خواهد به بخش‌های مختلف دستگاه‌تان، که به آن مربوط نیست، دسترسی داشته باشد.

در بخش بالا سمت راست امکان بررسی سرورها را دارید و می‌توانید سرور مناسب‌تر با سرعت بالاتر را انتخاب کنید. البته این اپلیکیشن می‌تواند به صورت خودکار برای شما پرسرعت‌ترین سرور را انتخاب کند. بعد کافی است گزینه Connect را بزنید تا پس از مدت کوتاهی به سرور مورد نظر متصل شوید و آزادانه وب‌گردی کنید. برای قطع‌کردن وی‌پی‌ان هم کافی است گزینه Disconnect را لمس کنید.