Search

عیدانه

همراهان عزیز! سال ۱۳۹۸ مبارک!

در این مطلب عیدانه چند توصیه نوروزی برای شما داریم که بهتر است آن‌ها را به یاد داشته باشید تا تعطیلات نوروزی به بهترین شکل برای شما سپری شود. پس با ما همراه باشید!

اگر قصد دارید در تعطیلات نوروزی به مسافرت بروید، پیش از هر چیز شرایط آب‌‌وهوایی مقصد خود را چک کنید؛ تا از برف و بارانِ احتمالی باخبر باشید. اپلیکیشن‌های هواشناسی، شرایط آب‌وهوایی روزها و هفته‌های آینده را به شما اعلام می‌کنند. ما در این مقاله اپ‌های دقیق و مناسبی را برای سیستم‌عامل‌های مختلف معرفی کرده‌ایم.

اپ‌های مسیریابی را فراموش نکنید. کافی است یک مسیریاب دقیق و مطمئن داشته باشید تا بتوانید هر شهر و روستا و خیابان و جاده‌ای را به راحتی پیدا کنید. ما برترین اپ‌های مسیریابی را در این مقاله معرفی کرده‌ایم.

اگر ترجیح می‌دهید از اپ مسیریابی گوگل، همان گوگل‌مپ، استفاده کنید، این ویدئو را ببینید و با قابلیت‌های آن آشنا شوید.

اگر قصد دارید با تعداد زیادی از دوستان و آشنایان‌‌تان سفر کنید، هم بد نیست موقعیت مکانی‌تان را با هم به اشتراک بگذارید تا یکدیگر را گم نکنید. در این ویدئو روش انجام این کار را در تلگرام و واتس‌اپ توضیح داده‌ایم. سفر خوبی داشته باشید!

نکته‌ای که ممکن است در ایام نوروز از آن غافل شوید، سلامتی‌ شما ست. شاید در تعطیلات نوروزی وقت ورزش نداشته باشید و غذا و شیرینی و آجیل زیادی بخورید، این امر می‌تواند به سلامتی‌ شما آسیب جدی برساند.

ما در این مقاله اپ‌هایی را برای کنترل سلامتی و ورزش معرفی کرده‌ایم که استفاده از آن‌ها موثر است.

در سفرهای نوروزی مراقب دستگاه‌های هوشمندتان باشید. یک اتفاق ناخوشایند مثل گم‌شدن یا دزدیده‌شدن گوشی می‌تواند کام شما را تلخ کند. امیدواریم این اتفاق رخ ندهد؛ اما اگر چنین شد، حتما این مقاله را بخوانید و توصیه‌های ارائه‌شده را جدی بگیرید و به کار ببندید

اگر آیفون، آیپد یا مک‌بوک‌‌تان گم یا دزدیده شد هم برای پیداکردن آن حتما این ویدیو را ببینید.

در این ویدیو هم با روش ردیابی دستگاه‌های اندرویدی گم‌شده یا دزدیده‌شده آشنا می‌شوید.

در ایام نوروز ممکن است به دلایل مختلف در محیط‌های عمومی مثل فرودگاه، کافه و رستوران به شبکه‌های وای‌فای عمومی متصل شوید. این کار از نظر امنیتی خوب نیست؛ ولی اگر چاره‌ای جز اتصال به این شبکه‌ها ندارید، توصیه‌های این مقاله را جدی بگیرید و به کار ببندید.

مرور خاطرات خوب گذشته بسیار لذت‌بخش است. پس بهتر است خاطرات‌مان را در عکس‌ها و ویدیوها ثبت کنیم. این روزها اپ‌های زیادی برای ویرایش عکس وجود دارد که شاید بخواهید از آن‌ها استفاده کنید. در این مقاله چند نمونه از این ابزارها را برای سیستم‌عامل‌های مختلف، معرفی کرده‌ایم.

اگر قصد دارید عکس‌ها و ویدیوهای‌تان را در اینستاگرام با دیگران به اشتراک بگذارید، نکات امنیتی را فراموش نکنید. در ویدیوها و مقالات بسته آموزشی اینستاگرام تواناتک، به نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی پرداخته‌ایم و از حفظ امنیت حساب‌تان سخن گفته‌ایم.

تعطیلات نوروزی خوبی داشته باشید!