Search

ساخت رینگ‌تون دلخواه در اندروید

تواناتک: بسیاری از شما دوست دارید که آهنگ مورد نظر خود را به عنوان رینگ‌تون گوشی خود تنظیم کنید. استفاده از زنگ‌های پیش‌فرض گوشی، برای شما خسته‌کننده شده است، و دوست دارید به صورت مدام رینگ‌تون گوشی خود را عوض کنید و آهنگ‌هایی را که دوست دارید به عنوان رینگ‌تون گوشی خود انتخاب کنید. در این مطلب آموزشی به شما آموزش می‌دهیم، چگونه رینگ‌تون دلخواه خود را در اندروید بسازید. چندی پیش به صورت آموزش ویدیویی ساخت رینگ‌تون دلخوه را در آیفون به شما آموزش داده بودیم.

اندروید، سیستم‌عاملی است که در آن تنوع اپلیکیشن‌ در بخش‌های مختلف زیاد است. شما با استفاده از اپلیکیشن “MP3 Cutter Ringtone Maker”، می‌توانید آهنگ‌های مورد نظر خود را برش دهید، کوتاه کنید و از آن‌ها به عنوان رینگ‌تون گوشی خود استفاده کنید.

استفاده از رینگ‌تون‌های پیش‌فرض گوشی می‌تواند در طولانی مدت خسته‌کننده و تکراری باشد و همچنین عده‌ای دوست ندارند از این رینگ‌تون‌ها استفاده کنند و دوست دارند رینگ‌تون گوشی‌شان خاص باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید رینگ‌تون‌های مورد علاقه خود را بسازید و از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید بخشی از موسیقی مورد علاقه خود را به عنوان رینگ‌تون انتخاب کنید، و از شنیدن آن هنگامی که گوشی شما زنگ می‌خورد، لذت ببرید.

اپلیکیشن “MP3 Cutter Ringtone Maker”، کار را برای شما آسان کرده است. شما بدون استفاده از کامپیوتر و یا نرم‌افزارهای پیچیده با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به صورت ساده رینگ‌تون بسازید. این اپلیکیشن جز اپلیکیشن‌های محبوب ساخت رینگ‌تون در سیستم‌عامل اندروید است. این اپلیکیشن بسیار سبک است، تنها ۱۳ مگابایت حجم دارد و در گوگل‌پلی از امتیاز بسیار خوبی برخوردار است. برای استفاده از این اپلیکیشن حتما باید ورژن اندروید دستگاه شما ۳ یا بالاتر باشد.

این اپلیکیشن از فایل‌های “MP3, WAV, AAC/M4A, AMR” پشتیبانی می‌کند، و شما می‌توانید این فایل‌ها را ویرایش کنید. شما می‌توانید از رینگ‌تونی که می‌سازید علاوه بر رینگ‌تون به عنوان زنگ نوتیفیکیشن، و آلارم هم استفاده نماییید.

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است، شما می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را درون این اپلیکیشن انتخاب کنید و سپس با استفاده از ابزار “Editor”، آهنگ مورد نظر خود را برش دهید. این اپلیکیشن دارای قابلیت “Fade In/Out” است، این قابلیت باعث می‌شود که آهنگ به صورت نرم شروع و به پایان برسد و از حالت شروع ناگهانی خارج شود. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن، افزایش و کاهش صدای فایل خروجی رینگ‌تون مورد نظر شما است.

این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید و رینگ‌تون مورد علاقه خود را بسازید.