Search

سرویس استریم زنده ویدیویی در اپلیکیشن فیس‌بوک اندروید

فیس‌بوک، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که کاربران زیادی در سرتاسر دنیا در این شبکه اجتماعی عضو هستند. کاربران برای استفاده از این شبکه اجتماعی از اپلیکیشن فیس‌بوک در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌کنند و یا تحت‌وب حساب‌کاربری خود را چک می‌کنند.

شرکت فیس‌بوک خبری را مبتنی بر فعال کردن سرویس استریم زنده ویدیویی به اپلیکیشن فیس‌بوک در پلتفرم اندروید منتشر کرده است. کاربران اندرویدی فیس‌بوک تا هفته آینده به‌روزرسانی‌ای را در خصوص این سرویس جدید دریافت می‌کنند، نکته قابل ذکر این است که این سرویس در ابتدا برای کاربران آمریکا قابل استفاده است و قطعا به‌زودی در اختیار کلیه کاربران اندرویدی در سرتاسر دنیا قرار خواهد گرفت.

قابلیت سرویس استریم زنده ویدیویی، “Facebook Live” نام دارد که امکان استریم زنده محتویات ویدیویی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

این قابلیت چندی پیش در پلتفرم  “iOS” منتشر شد و مانند نسخه اندرویدی در ابتدا در اختیار کاربران آمریکا قرار گرفت و بعد از زمان کوتاه این قابلیت در ۳۰ کشور دیگر هم پشتیبانی شد. فیس‌بوک خبر از گسترش آن در سایر کشور‌های دیگر در آینده نزدیک نیز داده است.

مدیر‌عامل فیس‌بوک، مارک زاکربرگ ضمن اعلام تاریخ انتشار نسخه اندروید سرویس استریم ویدیویی اپلیکیشن فیس‌بوک، علت انتشار این سرویس را در اپلیکیشن اندرویدی فیس‌بوک این‌گونه بیان کرد: «کاربران به صورت میانگین، حدود سه برابر وقت بیشتری به تماشای ویدیوهای زنده، نسبت به ویدیوهای غیر زنده اختصاص می‌دهند و بیش از ۵۰ درصد کاربرانی که این محتویات را مشاهده می‌کنند، از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند.»

نظر شما در مورد اضافه شدن سرویس جدید استریم زنده ویدیویی به اپلیکیشن فیس‌بوک در پلتفرم اندروید چیست؟ 

شما می‌توانید آموزش ویدیویی درس‌های فیس‌بوک (درس اول، درس دوم، درس سوم، درس چهارم، درس پنجم، و درس ششم) را در سایت تواناتک دنبال کنید.