Search

تعامل جدید اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر و دراپ‌باکس

دراپ‌باکس، یکی از فضاهای ابری مجازی محبوب است که کاربران زیادی برای به‌ اشتراک‌گذاری فایل‌ها از این فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر هم که برای همه شما آشناست. از این به بعد در اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک امکان ارسال فایل‌های دراپ‌باکس و پیش‌نمایش آنها را خواهید داشت. این تعامل جدید دراپ‌باکس و اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر است.

شما در نسخه جدید اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر، در منوی چت، علامت دراپ‌باکس را خواهید دید که توسط آن امکان ارسال فایل‌های موجود در دراپ‌باکس خود را برای دوستان خود دارید. اگر فایل ارسالی شما عکس و یا ویدیو باشد، شما پس از ارسال آن امکان مشاهده  پیش‌نمایش آن را خواهید داشت. اما اگر فایل ارسالی شما فرمتی به غیر از عکس و ویدیو باشد برای مشاهده پیش‌نمایش آن باید به اپلیکیشن دراپ‌باکس مراجعه کنید.

کاربران روزانه در چت‌های خود فایل‌های زیادی را برای یکدیگر ارسال می‌کند. امکان ارسال مستقیم فایل‌های دراپ‌باکس درون اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر بدون نیاز به خروج از فضای پیام‌رسان، بسیار کاربردی و مفید است و کار کاربران را آسان می‌کند. این همکاری و تصمیم از سوی فیس‌بوک و دراپ‌باکس، بسیار هوشمندانه بود.

فیس‌بوک تمرکز زیادی را بر روی اپلیکیشن مسنجر خود گذاشته است. اپلیکیشنی که تعداد کاربران فعال آن به مرز ۹۰۰ میلیون کاربر رسیده است. قطعا شاهد تغییرات بیشتر و امکانات جدیدتری  در اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک در آینده نزدیک خواهید بود.