Search

ترجمه آسان و آنی لغات و جملات با اپلیکیشن Screen Translator

تواناتک: وجود یک ابزار برای ترجمه سریع و خوب بر روی تلفن‌های هوشمند همه ما ضروری‌ست. قطعا برای بسیاری از ما پیش آمده است که در حال وب‌گردی با کلمه و یا جمله‌ای به زبان دیگر روبه‌رو می‌شویم و نیاز به ترجمه سریع و آنی آن داریم. اپلیکیشن‌های زیادی برای ترجمه در پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است، اما اپلیکیشن “Screen Translator” از جمله اپلیکیشن‌هایی است که سرعت ترجمه آن بالا است و بسادگی شما می‌توانید به این اپلیکیشن برای ترجمه متون استفاده کنید.

“Screen Translator”، اپلیکیشن مناسبی برای ترجمه سریع و آنی متون و کلمات است. این اپلیکیشن ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه‌اش متمایز می‌کند. برای ما شاید یکی از بارزترین ویژگی‌هایش، پشتیبانی از زبان فارسی است.

برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به خروج از اپلیکیشن مورد نظر و باز کردن “Screen Translator” نیست. متن و یا جمله مورد نظر را انتخاب و کپی می‌کنید. پس از آن “Screen Translator” در نوتیفیکیشن‌بار فعال می‌شود و ترجمه کلمه و با عبارتی را که شما انتخاب کرده بودید برای‌تان نمایش می‌دهد. این ویژگی اپلیکیشن “Screen Translator”، بسیار کاربردی و مفید است یعنی هم سرعت ترجمه را بالا می‌برد و هم به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی و بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشن ترجمه متن و یا کلمه مورد نظر خود را ترجمه کنید. تنها نکته قابل توجه این است که باید پیش از اسنفاده از این اپلیکیشن برای ترجمه زبان مقصد مورد نظر خود را در قسمت تنظیمات وارد کنید. در این صورت اپلیکیشن “Screen Translator” بدون در نظر گرفتن نوع زبان مبدا آن را به زبان مقصد مورد نظر شما ترجمه می‌کند.

برای استفاده از اپلیکیشن “Screen Translator” باید حتما به اینترنت متصل باشید. این اپلیکیشن از بسیاری از زبان‌های رایج دنیا پشتیبانی می‌کند و همچنین برای ترجمه متون از سه موتور ترجمه گوگل، مایکروسافت و یاندکس استفاده می‌کند.

اپلیکیشن “Screen Translator” برای اندروید طراحی شده است و کاربران اندروید ۴ و بالاتر امکان دانلود رایگان این اپلیکیشن را از گوگل‌پلی دارند.

تواناتک به شما توصیه می‌کند که حتما این ابزار کاربردی را برای ترجمه بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید تا در مواقع نیاز به صورت سریع و آنی مطالب مورد نظر شما را ترجمه کند.