Search

واتس‌اپ رکورد بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه را شکست

واتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌های ارتباطاتی پر طرفدار در میان کاربران مجازی است، که می‌توانید از آن برای ارسال پیام و محتوا و تماس‌های صوتی استفاده کنید.

مدیر عامل واتس‌اپ، یان کوم، پستی را در فیس‌بوک خود منتشر و اعلام کرد که واتس‌اپ در ماه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این موضوع باعث شد تا اپلیکیشن واتس‌اپ به اپلیکیشن‌هایی که در حال رشد هستند بپیوندد. واتس‌اپ تقریبا پنج ماه پیش بود که از داشتن ۹۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه خبر داد و اکنون با این رکورد جدید خود را در میان اپلیکیشن‌های میلیاردی قرار داده است.

یان کوم، در ادامه در خصوص اپلیکیشن واتس‌اپ بیان کرد که روزانه ۴۲ میلیارد پیام، ۱.۶ میلیارد عکس و ۲۵۰ میلیون ویدئو میان کاربران توسط این اپلیکیشن رد و بدل می‌شود و هر روز یک میلیارد گروه جدید در این اپلیکیشن ایجاد می‌شود.

واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴ توسط فیس‌بوک خریداری شد، و آن زمان تنها ۴۵۰ میلیون کاربر فعال در ماه داشت. اکنون به جایگاهی رسیده است که بیش‌تر از یک میلیارد کابر فعال در ماه دارد. دو برابر شدن این عدد نشان‌دهنده مدیریت مارک زاکربرگ است. اپلیکیشن اصلی فیس‌بوک در حال حاضر ماهانه ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد. باید منتظر پیوستن اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک هم در این لیست باشیم.

خیلی‌ها معتقد هستند که واتس‌اپ با حذف حق اشتراک یک دلاری، خیلی راحت توانست به بیش از یک میلیارد کاربر فعال برسد. حذف حق اشتراک سالانه از کاربران واتس‌اپ نتیجه مثبتی برای واتس‌اپ به همراه آورد.

با توجه به اینکه واتس‌اپ اپلیکیشن کاملا رایگانی شده است و اکنون بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، به نظر شما  واتس‌اپ در چند ماه آینده می‌تواند رکورد کنونی فیس‌بوک با ۱.۵ میلیارد کاربر فعال را بشکند؟

پنج تنظیم مهم برای حفظ حریم خصوصی خود در واتس‌اپ را از طریق این لینک در سایت تواناتک بخوانید.

منبع