Search

روش مسدودکردن یک کاربر در واتس‌اپ

تواناتک: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید یک کاربر را در واتس‌اپ مسدود (Block) کنید. در این مقاله روش انجام این کار را در اپلیکیشن و نسخه تحت‌وب واتس‌اپ به شما می‌گوییم. همچنین به این نکته می‌پردازیم که وقتی یک‌نفر را بلاک کنید یا کسی شما را بلاک کند چه اتفاقی می‌افتد.

اپلیکیشن

برای انجام این کار به صفحه گفت‌وگو با مخاطب مورد نظر بروید. با زدن روی نوار بالا (جایی که اسم و عکس مخاطب قرار دارد) وارد صفحه اطلاعات مخاطب (Contact Info) شوید و گزینه مسدودکردن تماس (Block Contact) را انتخاب کنید. اگر تصمیم به گزارش مخاطب دارید نیز گزینه گزارش مخاطب (Report Contact) را انتخاب کنید.

تحت‌وب

وارد صفحه چت با مخاطب مورد نظر شوید، روی علامت سه نقطه بزنید، به بخش اطلاعات مخاطب (Contact Info) بروید و در آخر گزینه مسدودکردن (Block) را انتخاب کنید.

وقتی شخصی را بلاک می‌کنید یا بلاک می‌شوید چه می‌شود؟

شما و مخاطب:

– هیچ‌یک از پیام‌های یکدیگر را دریافت نمی‌کنید و پیام‌ها به مقصد نمی‌رسد. (هر پیام یک علامت تیک می‌گیرد، نه دو علامت تیک)

– نمی‌توانید وضعیت آخرین بازدید یا آنلاین‌بودن (Status – Last Seen) یک‌دیگر را ببینید

– نمی‌توانید همدیگر را به گروه‌ها اضافه کنید

– به عکس پروفایل یک‌دیگر دسترسی نخواهید داشت

در آخر فراموش نکنید که وقتی شخصی را در واتس‌ا‌پ بلاک می‌کنید فقط راه‌های ارتباط او را در این پیام‌رسان می‌بندید و انجام این کار به این معنی نیست که او نمی‌تواند در دیگر اپلیکیشن‌ها یا از طریق خط تلفن با شما تماس بگیرد و پیامی برایتان ارسال کند.