Search

روش اتصال به سرورهای v2ray_vmess/vless در اندروید و آی.‌او.اس

تواناتک: با توجه به برپایی اعتراضات و خیزش سراسری، شرایط اینترنت در ایران و عدم کارکرد وی‌.پی‌.ان و فیلترشکن‌ها، می‌توانیم برای دسترسی به منابع فیلترشده به سرورهای v2ray_vmess/vless متصل شویم.

در این مقاله نحوه اتصال به این سرورها را در اندروید و آی‌.او‌.اس بررسی می‌کنیم.

ما در تواناتک، در بات تلگرامی بشکن، کانال‌های تلگرام بشکن و تواناتک و همچنین خبرنامه بشکن به صورت مدام لیست سرورهاي v2ray_vmess/vless را برای شما ارسال می‌کنیم. در ادامه نحوه اتصال به این سرورها را در اندروید و آی‌.او‌.اس ببینید.

اندروید

در سیستم‌عامل اندروید می‌توانید از اپلیکیشن v2rayNG و NapsternetV استفاده کنید. این دو اپلیکیشن کارایی یکسانی دارند. ما در اینجا به نحوه استفاده از اپلیکیشن NapsternetV می‌پردازیم.

در گوگل‌پلی اپ اپلیکیشن v2rayNG را نصب کرده و راه‌اندازی کنید و یکی از لینک‌های سرورها را کپی کنید. در این مرحله وارد اپ v2rayNG شوید و روی علامت به‌اضافه بزنید و  Import config from Clipboard را انتخاب کنید. همانطور که خواهید دید، با این کار سرور اضافه می‌شود، سرور جدید را در لیست انتخاب کنید و روی علامت دایره بزنید و منتظر اتصال به سرور باشید. زمانی که به سرور متصل شوید، دایره به رنگ سبز درمی‌آید. 

 

 

آی‌.او‌.اس

در سیستم‌عامل آی‌.او‌.اس، در اپ‌استور اپلیکیشن Napsternet را نصب کرده و راه‌اندازی کنید. در این مرحله کافی است یکی از لینک‌ها را کپی کنید. سپس وارد اپ  Napsternet شوید، به تب configs بروید و روی علامت به‌اضافه بزنید و گزینه import v2ray url from clipboard را انتخاب کنید. همانطور که می‌بینید در اینجا سرور اضافه می‌شود. پس آن را انتخاب کنید و سپس روی علامت play در صفحه اصلی بزنید و منتظر باشید تا به سرور متصل شوید.