Search

اپل، اپلیکیشن Music Memos را برای موزیسین‌ها منتشر کرد

در پلتفرم  iOS، ابزار پیش‌فرضی که برای ضبط صدا استفاده می‌شود، Voice Memo است. این ابزار برای رکورد صدا و صوت مناسب است، اما ابزار حرفه‌ی برای موزیک نیست و قطعا از نظر کیفیت و امکانات برای این کار کم است.

اکنون اپل، اپلیکیشن Music Memos برای موزیسین‌ها منتشر کرده و آنها به وسیله این اپلیکیشن قادر خواهند بود که فری استایل‌ها و بداهه نوازی‌هایشان را توسط این اپلیکیشن با کیفیت خوب ضبط کنند و این اپلیکیشن همچنین ابزاری برای ادیت موزیک‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهد.

این اپلیکیشن قادر است موزیکی که شما می‌نوازید و یا می‌خوانید را در قالب فایل‌های غیرفشرده و با کیفیت بالا ضبط کند.

از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تعامل مستقیم آن با اپلیکیشن‌های GarageBand و Logic اشاره کرده که شما به واسطه iCloud می‌توانید قطعه ضبط شده را به این دو اپلیکیشن منتقل کنید و به صورت حرفه‌ی ادیت و یا ویرایش کنید.

اپلیکیشن Music Memos این امکان را به کاربران خود می‌دهد که قطعه ضبط شده توسط این اپلیکیشن را پس از ویرایش به صورت مستقیم به سرویس Apple Music Connect ارسال کنند و به اشتراک بگذارند (در مورد اپل‌موزیک در سایت تواناتک بیشتر بخوانید)

اگر اهل نواختن موسیقی و یا خواندن هستید، توصیه می‌کنیم، اپلیکیشن Music Memos را برای ضبط و ویرایش قطعات موسیقی خود استفاده کنید.

این اپلیکیشن توسط شرکت اپل در اپل‌استور به صورت رایگان منتشر شده است.