Search

از چشمان خود با Eye Exercises – Eye Care Plus محافظت کنید

این‌روزها همه ما ساعت‌های زیادی را با دستگاه‌های هوشمند خون چون موبایل و تبلت کار می‌کنیم. در این مدت چشم‌های ما با نگاه‌ کردن طولانی‌مدت به صفحه نمایش موبایل و تبلت می‌توانند آسیب زیادی ببینند. پس محافظت از چشم‌ها در مدت کار کردن، مخصوصا کار کردن طولانی‌مدت با دستگاه‌های هوشمند بسیار مهم است.  پس محافظت از چشمان خود را در هنگام کار با دستگاه‌های هوشمند در اولویت قرار دهید. بسیاری از ما دچار مشکلات چشمی می‌شویم ولی متوجه آن نمی‌شویم، پس بهتر است چشم‌های خود را با تمرینات و تست‌های مختلف همیشه کنترل کنید تا در صورت مشاهده هر موردی بتوانید متوجه آن شوید و نسبت به درمان آن اقدام کنید.

“Eye Exercises – Eye Care Plus”، اپلیکیشنی مناسب برای کنترل وضعیت چشم‌های شماست، چرا که این اپلیکیشن دارای تعداد زیادی تست و تمرینات چشمی‌ست و همچنین اطلاعات خوبی از سلامتی و وضعیت چشم به شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن دارای ۱۲ تست بینایی برای بررسی میزان بینایی شما و همچنین بیش از ۴۰ تمرین چشمی برای بهبود شرایط چشم شما و از بین بردن مشکلات بینایی شما هم است.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از اپلیکیشن “Eye Exercises – Eye Care Plus” استفاده کنیم. وقتی مدت زمان زیادی را صرف کار با صفحه نمایش دستگاه‌های هوشمند خود برای وب‌گردی و با بازی می کنید، تمرینات چشمی به شما کمک خواهد کرد که چشم خود را استراحت دهید و فشار و خستگی روی چشم خود را از بین ببرید. در مواقعی که شغل شما به گونه‌ای‌ست که نیاز به بینایی قوی دارید مانند خلبانی و عکاسی و غیره تمرینات منظم چشم به شما کمک می‌کنند تا در آینده با معضلات و مشکلات بینایی کمتری روبرو شوید. به طور کلی این اپلیکیشن با تمرینات و تست‌هایی که دارد باعث تقویت بینایی شما می‌شود و باعث می‌شود که در آینده کمتر دچار مشکلات چشمی شوید.

 در بخش اطلاعات سلامت چشم (EYE HEALTH INFORMATION)، این اپلیکیشن اطلاعاتی را در خصوص سلامت چشم شامل راهنمایی‌های مراقبت از چشم، راهنمایی‌های تغذیه، اطلاعات کمک‌های اولیه و دستور‌العمل‌های سالم برای بینایی بهتر،  در اختیار شما قرار می‌دهد تا از چشمان خود بهتر مراقبت کنید.

بخش درمان بینایی (VISION THERAPY)، این بخش شامل تمرینات عمومی بینایی‌ست. این تمرینات شامل موارد زیر است: تمرین‌های آماده‌سازی چشم، تمرین‌های استراحت چشم، تمرین‌های ذهن–مغز، تمرین‌های عضلات چشم و تمرکز.

تست چشم (Eye Test) برای موارد زیر قابل اجرا است: آزمایش بینایی برای بررسی پیشرفت بهبود بینایی،  تست چشم در دانشگاه‌ها، مدارس و مهد کودک‌ها و پیش‌گیری از بیماری‌های چشمی.

تواناتک استفاده از اپلیکیشن “Eye Exercises – Eye Care Plus” را برای محافظت و مراقبت از چشم‌هایتان به شما پیشنهاد می‌کند.

این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید.