Search

Memoria؛ نگهداری امن از عکس و ویدیو در اندروید

تواناتک – بیش‌تر کاربران اندروید از اپلیکیشن گالری، که به صورت پیش‌فرض در دستگاه‌های اندرویدی قرار دارد، برای مدیریت عکس‌ها و ویدیو‌های خود استفاده می‌کنند؛ ولی این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی ندارد. در این مقاله اپلیکیشنی مناسب برای مدیریت و نگهداری امن و مطمئن عکس‌ها و ویدیوها به شما معرفی می‌کنیم.

Memoria، اپلیکیشن مناسبی برای مدیریت عکس‌ها و ویدیو‌های شما ست که قابلیت‌های کاربردی زیادی دارد؛ قابلیت‌هایی که آن را از دیگر نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند.

یکی از قابلیت‌های ویژه Memoria که آن را بسیار محبوب کرده است، قابلیت پنهان‌کردن عکس‌ها و ویدیوها در یک پوشه و رمزگذاری آن‌ها با یک رمز عبور یا الگو (پترن) است. در این شرایط نمی‌توان از هیچ بخش دیگر دستگاه و نیز از اپ‌های دیگر به محتویات این پوشه دسترسی داشت.

شما همچنین می‌توانید آلبوم‌ها را از نمایش عمومی پنهان کنید تا دسترسی به آن‌ها فقط با اجازه شما ممکن باشد. سازمان‌دهی و مرتب‌کردن عکس‌ها بر اساس حالت‌های مختلف از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است.

برای استفاده از Memoria و دسترسی به عکس‌ها و ویدیوها لازم نیست دستگاه‌تان به اینترنت متصل باشد. این اپ همچنین قابلیت‌هایی بسیار خوب برای شخصی‌سازی دارد که در اپلیکیشن گالری پیش‌بینی نشده‌اند. شما می‌توانید از تم‌های رنگی استفاده کنید، ستون و ردیف اضافه کنید و رنگ آیکون‌ها را تغییر دهید.

اپلیکیشن Memoria، دو نسخه تجاری و رایگان دارد که برخی قابلیت‌های آن فقط در نسخه تجاری در دسترس است.

اگر از کاربران اندرویدی هستید و دنبال اپلیکیشن مناسبی برای مدیریت محتوای گالری خود می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم Memoria را امتحان کنید. کافی است آن را از گوگل‌پلی دانلود کنید.