Search

افزایش ۲۰ درصدی عمر باتری در دستگاه‌های اندرویدی با حدف فیس‌بوک

اپلیکیشن اصلی فیس‌بوک، یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر ماهانه ۱.۵ میلیارد کاربر فعال دارد. یکی از بلاگر‌های اندروید، راسل هولی که در زمینه تکنولوژی و دنیای تکنولوژی می‌نویسد، ادعا کرده است که حذف اپلیکیشن فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر به افزایش ۲۰ درصدی عمر باتری دستگاه‌های اندرویدی کمک می‌کند.

او مدعی شده است که حذف اپلیکیشن فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر علاوه بر کمک به افزایش عمر باتری دستگاه اندرویدی تا حدود ۲۰ درصد، بلکه در سرعت عملکرد دستگاه هم تاثیر مثبت می‌گذارد. به گفته او سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها تا ۱۵ درصد سریع‌تر می‌شود.

او در ادامه گفت که چون اپلیکیشن فیس‌بوک از اپلیکیشن‌هایی است که تقریبا تمام مدت در پس‌زمینه فعالیت دارد، منجر می‌شود منابع زیادی از سیستم را به خود اختصاص دهد و سبب مصرف بالای سی‌پی‌یو و باتری دستگاه می‌شود.

اپلیکیشن فیس‌بوک همیشه در لیست اپلیکیشن‌های پرمصرف قرار دارد و کاربران نسبت به این موضوع شکایت‌های زیادی کرده‌اند. در نتیجه اعتراض کاربران، فیس‌بوک قول حل شدن این مشکل را تنها به کاربران پلتفرم “iOS” داده است.

اگر عمر باتری دستگاه مهم‌تر از استفاده از اپلیکیشن فیس‌بوک برایتان است، با حذف این اپلیکیشن به افزایش عمر باتری دستگاه خود کمک کنید و از طریق مرورگر به فیس‌بوک دسترسی داشته باشید.

اگر از کاربران دستگاه‌های اندروید هستید و ترجیج می‌دهید باتری گوشی شما عمر بیش‌تری داشته باشد، حاضر هستید برای افزایش عمر باتری دستگاه خود اپلیکیشن فیس‌بوک گوشی خود را حذف کنید؟

منبع