Search

اپلیکیشن اینباکس گوگل نتایج جستجو را به صورت کارت برای شما نمایش می‌دهد

اپلیکیشن اینباکس، اپلیکیشنی است که کلیه امکانات اپلیکیشن جیمیل به‌اضافه قابلیت‌های بیش‌تر و کاربردی‌تری را داراست. گوگل این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کرده است و در این به‌روزرسانی، نتایج جستجوی، محتوایی را که در کادر جستجو این اپلیکیشن جستجو می‌کنید، را به صورت کارت‌هایی شبیه کارت‌های گوگل‌ ناو نمایش می‌دهد. این قابلیت جدید، رسیدن به ایمیل مورد نظر را در عملیات جستجو برای شما آسان کرده است.

به‌ عنوان مثال وقتی کلمه‌ی را در جهت پیدا کردن ایمیل مورد نظر در کادر جستجو وارد می‌کنید، دیگر نیاز نیست کلیه محتوای ایمیل‌هایی که در آنها کلمه مورد جستجو استفاده شده است را بخوانید، بلکه نتیجه جستجو به صورت کارت‌هایی شبیه کارت‌های گوگل ناو نمایش داده می‌شود و شما به آسانی می‌توانید به ایمیل مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

گوگل اسم این قابلیت را پاسخ سریع نام‌گذاری کرده است و با توجه به عملکرد آن، اسم مناسبی است. گوگل با اضافه کردن این قابلیت به اپلیکیشن اینباکس گوگل، روش جستجوی قبلی را حذف نکرده است و شما در صورت تمایل می‌توانید از روش استاندارد جستجو استفاده کنید.

پس اگر از کاربران اپلیکیشن اینباکس گوگل هستید، برای استفاده از قابلیت پاسخ سریع، اپلیکیشن خود را از طریق مارکت‌های رسمی به‌روز کنید.